Edvarda Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Hei! Jeg har en brukt 2011-modell VW Golf, og det var Webasto med fjernkontroll i den da jeg kjøpte den. Fjernkontrollen er enkel, kun en av og på-knapp (se bilde), og i tillegg er det en knapp på dashbordet i bilen som kan slå varmen av og på. Jeg har snart hatt bilen i tre år, og kun byttet batteri i fjernkontrollen et par ganger. Men plutselig i dag får ikke fjernkontrollen kontakt med Webastoen. Den bare blinker (grønt) mange ganger, og ingenting skjer i bilen. På-knappen på dashbordet fungerer som før, og bilen blir like varm som før. Men fjernkontrollen får altså ikke kontakt lenger? Jeg prøvde å bytte batteri, og det hjalp ikke. Hva gjør jeg nå? (Helst noe billig og enkelt noe.... ) Lenke til kommentar
lasse89 Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Hei! Jeg har en brukt 2011-modell VW Golf, og det var Webasto med fjernkontroll i den da jeg kjøpte den. Fjernkontrollen er enkel, kun en av og på-knapp (se bilde), og i tillegg er det en knapp på dashbordet i bilen som kan slå varmen av og på. Jeg har snart hatt bilen i tre år, og kun byttet batteri i fjernkontrollen et par ganger. Men plutselig i dag får ikke fjernkontrollen kontakt med Webastoen. Den bare blinker (grønt) mange ganger, og ingenting skjer i bilen. På-knappen på dashbordet fungerer som før, og bilen blir like varm som før. Men fjernkontrollen får altså ikke kontakt lenger? Jeg prøvde å bytte batteri, og det hjalp ikke. Hva gjør jeg nå? (Helst noe billig og enkelt noe.... ) IMG_6627.JPG Hei. Har samme problem. Fikk du løst dette? Lenke til kommentar
mikalks Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Hei! Fekk samme problem idag og har prøvd å bytte batteri uten hell. Noen som har løyst det? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Sikkert feil på varmern. Må leses ut feilkoder med diagnoseapparat Lag heller en egen tråd i stedet for å dra opp gamle tråder. Lenke til kommentar
Edvarda Skrevet 27. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2020 Heisann, jeg fikk et varsel om at det var aktivitet i denne gamle tråden min. Som han over her sier, det måtte ordnes på et verksted. Gikk kjapt og greit å få fikset det :) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. desember 2020 Del Skrevet 27. desember 2020 Fikk fikset det en gang hos Møller. Gikk kjapt og greit, og slapp å betale for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå