Ung Spiller Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Hei Hva er hovedoppgaven til nervesystemet? (1) Bruk av narkotiske stoffer gir skader i nervecellene, hvilke skader kan oppstå? (2) Hva er hensikten med å ha reflekser, hvordan går nervesignaler i en refleks? (3) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Det er mye (og enkel) informasjon hvis du tar deg tid til å Goooogle litt. Du bør jobbe litt selv før du spør på et forum synes jeg så kan du heller komme med mer spesifike spørsmål etterpå hvis det er noe du ikke forstår. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Enig med soseks her. Det lukter av "gjør oppgaven for meg", som er litt kjedelig når det handler om lengre oppgaver. I tillegg så er det ikke utdypet om hvor lange svar som forventes. Som en tommelfingerregel mener jeg at man burde legge like mye krefter inn i spørsmålet som man håper at noen legger inn i svaret. Her ville det betydd et meget kort og innholdsfattig svar. Endret 11. desember 2017 av Aleks855 Lenke til kommentar
Ung Spiller Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Det er mye (og enkel) informasjon hvis du tar deg tid til å Goooogle litt. Du bør jobbe litt selv før du spør på et forum synes jeg så kan du heller komme med mer spesifike spørsmål etterpå hvis det er noe du ikke forstår. Enig med soseks her. Det lukter av "gjør oppgaven for meg", som er litt kjedelig når det handler om lengre oppgaver. I tillegg så er det ikke utdypet om hvor lange svar som forventes. Som en tommelfingerregel mener jeg at man burde legge like mye krefter inn i spørsmålet som man håper at noen legger inn i svaret. Her ville det betydd et meget kort og innholdsfattig svar. Takk, skal begynne å gjøre som dere sa og heller gjøre min egen research, før jeg kommer inn her på forumet og spør:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå