Dexterious Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hallo! Flinke php programmere her som kan hjelpe meg med noe? Å lage en PHP Quiz med highscore liste er det vanskelig? Lenke til kommentar
hajejan Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nei det er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 vi hjelper gjerne til med spørsmål, men jeg tror ikke du får noen til å skrive hele koden for deg. Lenke til kommentar
Dexterious Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Don`t get me wrong, Torbjørn! Jeg vil ikke at andre skal skrive det for meg, ville bare høre om det er vanskelig før jeg går løs på den. Lærer jo veldig lite av å få andre til å skrive det for deg. ________________________________ Fredag 12.12.03 Klokken 09:00 begynner Dexterious 3 timers examen i Web-teknikker. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ok neida, det er en smal sak, men bestem deg først på forhånd hvordan du vil det skal fungere, hvilke tanker du har om autentisering av brukere etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå