steinjarle Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Endelig en fullblods VR-opplevelse: Slik var det å spille Skyrim i VR 1 Lenke til kommentar
nine09 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Det så veldig hakkete og ubehagelig ut. Oppløsningen ser også helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 VR på PS4 er kanskje tilgjengelig, men personlig synes jeg det er en godt under middels opplevelse... 2 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Var det ikke en VR mod til Skyrim allerede for noen år siden...? 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Var det ikke en VR mod til Skyrim allerede for noen år siden...? Kan godt være, men det blir noe annet. Dette er et fullverdig spill. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Var det ikke en VR mod til Skyrim allerede for noen år siden...? Kan godt være, men det blir noe annet. Dette er et fullverdig spill. Du aner jo ingenting om modden, men allikevel vet du det ikke gir en fullverdig spillopplevelse selv med potensielt 3-4 år med utvikling...? 2 Lenke til kommentar
hausnes Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Eg les alltid i kommentarfelt om at dette ikkje ser bra ut. Og nei, det ser i alle fall ikkje bra ut utan VR-briller, såpass kan eg sei. Dette er derimot noko som må prøvast. Skyrim og Resident Evil i VR er rått, utan tvil. Ikkje perfekt, men meget bra. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 VR på PS4 er kanskje tilgjengelig, men personlig synes jeg det er en godt under middels opplevelse... Det så for jevlig ut på PSVR, håper spillet kommer til Oculus Rift eller Htc Vive har begge, venter på Htc Vive+Fallout 4 VR. Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Var det ikke en VR mod til Skyrim allerede for noen år siden...? Kan godt være, men det blir noe annet. Dette er et fullverdig spill. Du aner jo ingenting om modden, men allikevel vet du det ikke gir en fullverdig spillopplevelse selv med potensielt 3-4 år med utvikling...? Jepp. Lenke til kommentar
Mordaedil1 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Var det ikke en VR mod til Skyrim allerede for noen år siden...? Kan godt være, men det blir noe annet. Dette er et fullverdig spill. Du aner jo ingenting om modden, men allikevel vet du det ikke gir en fullverdig spillopplevelse selv med potensielt 3-4 år med utvikling...? Snakker du om VorpX greia? Den fungerer veldig dårlig til å gi en grundig VR opplevelse i Skyrim. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Og som i god Bethesda tradisjon så er alle de feilene i Skyrim også her; Fortsatt ikke fikset fire år etter de avsluttet det. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Og som i god Bethesda tradisjon så er alle de feilene i Skyrim også her; Fortsatt ikke fikset fire år etter de avsluttet det. For pc versjone er det selvsagt en mod for det. VR på pc skulle også ha nok hestekrefter til å funke. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Største problemet med vorpx modden var at siktet aldri stemte, menyer var uleselige og ubrukelige (joda de kan moddes de og) samt at det var før VR kontrollerene kom og tastatur/mus eller xbox kontroller i VR er kjipt. Utover det fungerte det greit, men syntes Vorpx fungerte bedre på LG TV'en min med passiv 3D enn på Oculus'en da det var lettere å bruke tastatur/mus eller xbox kontroller med denne. Blir nok noe annet når spillet er laget for å bruke VR og kontrollerene som har kommet i ettertid. Endret 14. desember 2017 av Flippo 1 Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Vinklingen får det til å virke som dette er første fullverdige spillopplevelse i VR. Resident Evil 7 kom for eksempel ut i januar og er en langt bedre VR-opplevelse spør du meg, og en opplevelse som ikke er seks år gammel attpåtil. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Vinklingen får det til å virke som dette er første fullverdige spillopplevelse i VR. Resident Evil 7 kom for eksempel ut i januar og er en langt bedre VR-opplevelse spør du meg, og en opplevelse som ikke er seks år gammel attpåtil. Er enig der med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå