Delvis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har et problem med at øynebrynene vokser så mye og blir vanvittig lange og bustete. Klippes dem vokser de ut med en gang igjen og blir bare verre. Kan det finnes en måte å fjerne bare de verste av dem på? Det er liksom en del innimellom som vokser lange, mens resten er normale. Har av og til rykket ut noen med nebbtang men det er så vondt at det blir for få om gangen og det monner ikke noe Lurer på om det kan bedøves rundt der, så kunne det gått å nappe ut. Men det er ikke noe å bry en lege med heller syns jeg. Det blir for dumt å ta opp sånn bagatell mens gamle og sjuke sitter og venter Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bare bruk en nebbtang, det gjør da ikke så vondt at det gjør noe, og man blir jo uansett vant til smerten etter en stund Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Bare bruk en nebbtang, det gjør da ikke så vondt at det gjør noe, og man blir jo uansett vant til smerten etter en stund Ja du har rett. Har ikke giddet prøvd så mye heller for å være ærlig Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Gressklipper Nei seriøst, barbermaskin, sjeggtrimmer, voks (til damelegger). Det er visstnok sjønnhetsklinikker som gjør dette også. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Du kan gå å få de fjernet permanent med laser på skjønnhetsklinikker så vidt jeg vet. Selv bruker jeg en pinsett til uønskede hår. (ps: ikke prøv på klinkekulan, det gjør vondt!) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sitter du å napper hår etter hår rundt nøttene så er du jammen meg nøye. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sitter du å napper hår etter hår rundt nøttene så er du jammen meg nøye. Mekke til ein funky "sveis" med pinsett.. Ao! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sitter du å napper hår etter hår rundt nøttene så er du jammen meg nøye. Var dama (les:eksen) som satt å nappa på seg selv en gang mens jeg tilfeldigvis var innom badet for å pisse. Ingen god opplevelse! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bare bruk en nebbtang, det gjør da ikke så vondt at det gjør noe, og man blir jo uansett vant til smerten etter en stund Ja du har rett. Har ikke giddet prøvd så mye heller for å være ærlig Spør du meg synes jeg du er i overkant ærlig allerede... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Skjønnhetsklinikk tror jeg ikke blir aktuelt Det er ikke noe sånn pirk dette altså, det går på at de blir abnormt store og svarte noen av dem mens resten er tynne normale. De blir så lange at de av og til kommer ned i øyet og blir endel plagsomt. Gikk å målte et av de lengste nå nettopp og fikk det til rundt 3,5 cm. Men det jeg mener at de må ut med roten de lange for å bli kvitt dem. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bilde goddammit! Er i mobbe-humør i dag Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Bilde goddammit! Er i mobbe-humør i dag Hmm. Skal prøve med i scanneren. Går muligens det Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bilde goddammit! Er i mobbe-humør i dag Hmm. Skal prøve med i scanneren. Går muligens det lol Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Her er resultatet av skanningen. Huff Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sånn har farfaren min på 83 også. Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) ohh Har tatt Gaffatapen fatt der ja... Neida hvis du har så mye bør du ta en behandling som fjerner det permanent ..Ikke alt da .. lol Endret 11. desember 2003 av caravelle Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 kan ikke skjønne at napping av øyenbryn kan være vont jeg hadde sikkert klart å nappe ut alle øyenbrynene mine med fingrene de sitter jo så løst fast eller er det bare meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå