Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Familieselskaper, handling og planlegging

Student20

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en student som jobber med eksamen og skal lage forslag til en løsning som hjelper barnefamilier å handle inn og planlegge større sammenkomster. Hvordan opplever foreldre der ute å planlegge happenings som bursdager, familieselskaper, juleverksted og lignende?

Jeg har laget en undersøkelse som jeg hadde satt kjempestor pris på om foreldre vil svare på!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZM022uKYjoq_sHvtnoBLRdLny99KtdXKlo8sJc1xRA2hm5w/viewform?usp=sf_link#responses

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan opplever foreldre der ute å planlegge happenings som bursdager, familieselskaper, juleverksted og lignende?

Hvorfor postet du denne i lekeplassen?

Det er veldig individuellt hvordan folk opplever det selvfølgelig, men en gjenganger er at man stresser mindre for hver gang siden man får erfaring og har planleggingen mer eller mindre i hodet. Det mange sliter med etter min erfaring er å "sette grenser", altså at mange prøver å gjøre mer ut av det enn nødvendig og derfor blir ekstra stresset. Som igjen kan føre til at resultatet blir dårligere.

Et tips til folk som skal arrangere ting er "noen ganger er mindre mer" :) Det er ikke (et stort) antall aktiviteter, kaker og matretter som gjør et selskap bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...