Yoshi94 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Hjelp meg! Jeg har fått i oppgave å ta med kyllingvinger til koldtbord. Tenkte å kjøpe priors ferdige grillede kyllingvinger (i kjøledisken). Men bør jeg lage en dipp/saus til? Må de varmes først? Jeg må kjøre 45 min i bil til der hvor koldtbordet holdes, så de blir jo kalde igjen til da... :/ Tar i mot alt av tips og råd...! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Chipotlemajones er jo godt. Rapsolje, egg, chipotlechili, salt, pepper, sylteagurk og en blender. Kan du ikke varme de kyllingene i stekeovn når du kommer frem? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Dersom du har eit eller anna å pakke inn kyllingvingane i så er det ikkje 45 min så lenge å holde dei varme. Du bør i alle fall ikkje servere kyllingvingane kjøleskapskalde, då det gjer at fettet blir liggande som ein gele. Så minimum romtemperatur bør dei holde ved servering. Pakker du dei inn med folie og legg dei i isopor eller pappembalasje som ikkje er for stor så held dei varmen ei god stund. Sjekk også opp muligheita for å varme dei opp der koldtboret skal være. Er der micro eller steikeovn så er det ikkje mange minutta som skal til for å få litt varme. Som dip er vell klassikaren ei skål med rømmedressing og ei skål med tomatsalsa. Personleg foretrekker eg kyllingklubber då det er ein litt større kjøttbit på dei, samt at dei er meir praktiske å holde når du dipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå