Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jultresesongen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Fint tre. Jeg likte godt snøfnuggene. Jeg får sett bare V1. Denne siden fungerer helt elendig for min del for tiden. Jeg får ikke lagt inn mine egne bilder lengre heller. Kjedelig.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Enig med Helene! Bare rot på bildekritikken for tiden. Trykk på versjonen pluss se i fullstørrelse for å få opp bildene. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hei Helen og Gunnar !! Takker for hyggelige og positive kommentarer . Dette kan vel være årsaken til den tidvis nesten ikke eksisterende aktiviteten på siden . Problemer er det også andre steder , på siden til foto.no er det så sparsomt med informasjon slik at det å melde seg på der er en vrien sak . Har korrespondert i ca et halvt år med de ansvarlige for den siden , og de sier hele tiden at de har så mye å gjøre .Ingenting har skjedd i løpet av den tiden . Enten får de legge ned siden eller så får noen som har peiling på dette overta . Siden til community.sony.no , her er det også stadig noe som går galt . Det siste er at de som driver siden som også community.sony.no som er en del av Sony.no en fått en ny påloggingsprosedyre for å hindre dataangrep , Vi skal bevise at vi ikke er en robot . I utgangspunktet en god ide som fungerer så bra at medlemmene i forumet strever fælt for å logge seg på . Jeg har selv opplevd å bruke mange forsøk på å logge meg inn . Og selvfølgelig kommer det også trusler om å sperre kontoen . Enda jeg vet at jeg har brukt riktig passord og brukernavn og har løst disse foto oppgavene riktig . En skulle tro at det finnes noen foto interesserte datakyndige som kan gjøre en slik jobb med å drifte en billedkritikkside . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hei Helen og Gunnar !! Takker for hyggelige og positive kommentarer . Dette kan vel være årsaken til den tidvis nesten ikke eksisterende aktiviteten på siden . Problemer er det også andre steder , på siden til foto.no er det så sparsomt med informasjon slik at det å melde seg på der er en vrien sak . Har korrespondert i ca et halvt år med de ansvarlige for den siden , og de sier hele tiden at de har så mye å gjøre .Ingenting har skjedd i løpet av den tiden . Enten får de legge ned siden eller så får noen som har peiling på dette overta . Siden til community.sony.no , her er det også stadig noe som går galt . Det siste er at de som driver siden som også community.sony.no som er en del av Sony.no en fått en ny påloggingsprosedyre for å hindre dataangrep , Vi skal bevise at vi ikke er en robot . I utgangspunktet en god ide som fungerer så bra at medlemmene i forumet strever fælt for å logge seg på . Jeg har selv opplevd å bruke mange forsøk på å logge meg inn . Og selvfølgelig kommer det også trusler om å sperre kontoen . Enda jeg vet at jeg har brukt riktig passord og brukernavn og har løst disse foto oppgavene riktig . En skulle tro at det finnes noen foto interesserte datakyndige som kan gjøre en slik jobb med å drifte en billedkritikkside . Alec En liten kommentar til medlemskap på foto.no der jeg har vært medlem i to perioder. Her har jeg aldri merket noe negativt. Jeg var kun bronse medlem mesteparten av tiden og var også svært fornøyd med deres bruktmarked hvor jeg kjøpte og solgte. Ønsker deg samtidig god jul og godt nyttår. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Hei Helen og Gunnar !! Takker for hyggelige og positive kommentarer . Dette kan vel være årsaken til den tidvis nesten ikke eksisterende aktiviteten på siden . Problemer er det også andre steder , på siden til foto.no er det så sparsomt med informasjon slik at det å melde seg på der er en vrien sak . Har korrespondert i ca et halvt år med de ansvarlige for den siden , og de sier hele tiden at de har så mye å gjøre .Ingenting har skjedd i løpet av den tiden . Enten får de legge ned siden eller så får noen som har peiling på dette overta . Siden til community.sony.no , her er det også stadig noe som går galt . Det siste er at de som driver siden som også community.sony.no som er en del av Sony.no en fått en ny påloggingsprosedyre for å hindre dataangrep , Vi skal bevise at vi ikke er en robot . I utgangspunktet en god ide som fungerer så bra at medlemmene i forumet strever fælt for å logge seg på . Jeg har selv opplevd å bruke mange forsøk på å logge meg inn . Og selvfølgelig kommer det også trusler om å sperre kontoen . Enda jeg vet at jeg har brukt riktig passord og brukernavn og har løst disse foto oppgavene riktig . En skulle tro at det finnes noen foto interesserte datakyndige som kan gjøre en slik jobb med å drifte en billedkritikkside . Alec En liten kommentar til medlemskap på foto.no der jeg har vært medlem i to perioder. Her har jeg aldri merket noe negativt. Jeg var kun bronse medlem mesteparten av tiden og var også svært fornøyd med deres bruktmarked hvor jeg kjøpte og solgte. Ønsker deg samtidig god jul og godt nyttår. Mvh Gunnar Hei Gunnar ! Jeg er i utgangspunktet ikke negativ til tik medlemskap på foto.no , det jeg etterlyser er informasjon om typer medlemskap , retningslinjer/regler osv dwtte er det svært sparsomt med på nettsiden deres . Hvis du vet noe mer enn oss andre om dette så settes det pris på at det blir delt med oss. Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Hei Helen og Gunnar !! Takker for hyggelige og positive kommentarer . Dette kan vel være årsaken til den tidvis nesten ikke eksisterende aktiviteten på siden . Problemer er det også andre steder , på siden til foto.no er det så sparsomt med informasjon slik at det å melde seg på der er en vrien sak . Har korrespondert i ca et halvt år med de ansvarlige for den siden , og de sier hele tiden at de har så mye å gjøre .Ingenting har skjedd i løpet av den tiden . Enten får de legge ned siden eller så får noen som har peiling på dette overta . Siden til community.sony.no , her er det også stadig noe som går galt . Det siste er at de som driver siden som også community.sony.no som er en del av Sony.no en fått en ny påloggingsprosedyre for å hindre dataangrep , Vi skal bevise at vi ikke er en robot . I utgangspunktet en god ide som fungerer så bra at medlemmene i forumet strever fælt for å logge seg på . Jeg har selv opplevd å bruke mange forsøk på å logge meg inn . Og selvfølgelig kommer det også trusler om å sperre kontoen . Enda jeg vet at jeg har brukt riktig passord og brukernavn og har løst disse foto oppgavene riktig . En skulle tro at det finnes noen foto interesserte datakyndige som kan gjøre en slik jobb med å drifte en billedkritikkside . Alec En liten kommentar til medlemskap på foto.no der jeg har vært medlem i to perioder. Her har jeg aldri merket noe negativt. Jeg var kun bronse medlem mesteparten av tiden og var også svært fornøyd med deres bruktmarked hvor jeg kjøpte og solgte. Ønsker deg samtidig god jul og godt nyttår. Mvh Gunnar Hei Gunnar ! Jeg er i utgangspunktet ikke negativ til tik medlemskap på foto.no , det jeg etterlyser er informasjon om typer medlemskap , retningslinjer/regler osv dwtte er det svært sparsomt med på nettsiden deres . Hvis du vet noe mer enn oss andre om dette så settes det pris på at det blir delt med oss. Alec Jeg befinner meg for tiden i Las Palmas med et enkelt nettbrett. Jeg har vært lite aktiv i år, har kun lagt inn noen bilder. Her må vel Roar kunne veilede litt. Jeg ser han legger inn bilder hver dag. Han er sikkert mer oppdatert enn meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hei Helen og Gunnar !! Takker for hyggelige og positive kommentarer . Dette kan vel være årsaken til den tidvis nesten ikke eksisterende aktiviteten på siden . Problemer er det også andre steder , på siden til foto.no er det så sparsomt med informasjon slik at det å melde seg på der er en vrien sak . Har korrespondert i ca et halvt år med de ansvarlige for den siden , og de sier hele tiden at de har så mye å gjøre .Ingenting har skjedd i løpet av den tiden . Enten får de legge ned siden eller så får noen som har peiling på dette overta . Siden til community.sony.no , her er det også stadig noe som går galt . Det siste er at de som driver siden som også community.sony.no som er en del av Sony.no en fått en ny påloggingsprosedyre for å hindre dataangrep , Vi skal bevise at vi ikke er en robot . I utgangspunktet en god ide som fungerer så bra at medlemmene i forumet strever fælt for å logge seg på . Jeg har selv opplevd å bruke mange forsøk på å logge meg inn . Og selvfølgelig kommer det også trusler om å sperre kontoen . Enda jeg vet at jeg har brukt riktig passord og brukernavn og har løst disse foto oppgavene riktig . En skulle tro at det finnes noen foto interesserte datakyndige som kan gjøre en slik jobb med å drifte en billedkritikkside . Alec En liten kommentar til medlemskap på foto.no der jeg har vært medlem i to perioder. Her har jeg aldri merket noe negativt. Jeg var kun bronse medlem mesteparten av tiden og var også svært fornøyd med deres bruktmarked hvor jeg kjøpte og solgte. Ønsker deg samtidig god jul og godt nyttår. Mvh Gunnar Hei Gunnar ! Jeg er i utgangspunktet ikke negativ til tik medlemskap på foto.no , det jeg etterlyser er informasjon om typer medlemskap , retningslinjer/regler osv dwtte er det svært sparsomt med på nettsiden deres . Hvis du vet noe mer enn oss andre om dette så settes det pris på at det blir delt med oss. Alec Jeg befinner meg for tiden i Las Palmas med et enkelt nettbrett. Jeg har vært lite aktiv i år, har kun lagt inn noen bilder. Her må vel Roar kunne veilede litt. Jeg ser han legger inn bilder hver dag. Han er sikkert mer oppdatert enn meg. Mvh Gunnar To andre som sikkert kan hjelpe deg er Helene og Fredrik. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg ser på min mobil som fungerer utmerket på foto.no at Helene har vært medlem siden 25. august og senest i går la hun sitt 29. bilde, et flott kveldsbilde fra Ålesund. For å komme inn på tek.no må jeg bruke nettbrett da det ikke fungerer på mobilen. Helene deler sikkert sine erfaringer med deg. Jeg kommer heretter til å boikotte denne siden slik den fungerer nå. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg