AfterGlow Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Klærne lades av kroppen din.Samsung vi lage smarte klær som kan lade mobilen din Lenke til kommentar
olioli Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 "Samsung vi lage smarte klær som kan lade mobilen din"... "Klærne lades av kroppen din.".... MEN HVEM LADER KROPPEN MIN? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 "Samsung vi lage smarte klær som kan lade mobilen din"... "Klærne lades av kroppen din.".... MEN HVEM LADER KROPPEN MIN? Maten du spiser. Lenke til kommentar
ODFMTWGJ Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 "Samsung vi lage smarte klær som kan lade mobilen din"... "Klærne lades av kroppen din.".... MEN HVEM LADER KROPPEN MIN? Maten du spiser. batterifrokostblanding ? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 "Samsung vi lage smarte klær som kan lade mobilen din"... "Klærne lades av kroppen din.".... MEN HVEM LADER KROPPEN MIN? Maten du spiser. batterifrokostblanding ? Finnes slike oppladbare, nesten sylindriske enheter som operer med bevegelsesenergi for å lade kroppen. Dog er det kanskje ikke den slags energi du tenkte på? LOL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Minner om at importører/produsenter må være medlemmer av et godkjent returselskap foe EE-avfall og at brukte klær må leveres til butikken eller kommunens mottak for EE-avfall. Kan de vaskes i maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå