fleur Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Har opplevd 2 ganger den siste uka at min Samsuns S7 plutselig går tom for batteri iløpet av natta når den nesten har vært fulladet når jeg la meg. Skjønner ikke hva som forårsaker det. Hvis jeg går på innstillinger for batteribruk står det bare 25% på Google Play tjenester og 19% på Candy Crush saga som de 2 siste som har brukt mest batteri siden det sist var fulladet. Candy crush står i tillegg under "Appstrømovervåking" slik at den ikke skal bruke batteri når den ikke er i bruk. Har aldri tidligere hatt problemer med dette selv om jeg alltid har Candy crush åpen om natta. Noen som har noen ideer om hva det kan være? Det er fryktelig irriterende for alarmen går jo ikke på om morgenen og jeg forsover meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Det er mange prosenter som blir borte i innstillingene for batteribruk/grafen. Man aner rett og slett ikke hvor de har tatt veien. Jeg ville slått av automatisk oppdatering av appene i Play, men først sjekket om noen oppdateringer var tilgjengelig. Deretter jevnlig sjekke om det finnes oppdateringer manuelt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Du har jo enten en wakelock som holder telefonen din våken hele natta istede for å "sove", eller så er batteriet ditt defekt. Last ned wakelock detector fra play store, så vil den kunne fortelle deg hvilken app som plager deg. Hadde selv nylig lignende problem, brukte wakelock detector og den fant ut at Google Fit var synderen. Avinstallerte det og alt i orden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå