Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva om nakenbilder jeg har sendt på snap blir delt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de er delt får du antagelig bare plutselig vite om det.

Hva trur du kan skje?

Det er ikke slik at vi har ett dick-pick opplysningstjeneste som ringer deg å varsler om de finner dick-pick av deg på nett.

Når du gir fra deg ett bilde har du ingen kontroll på hva som skjer med bildet i etterkant.

Du får leve i spenning, men antagelig er du ikke så spennende at noen egentlig bryr seg noe særlig...

Det er uansett ingenting du får gjort noe med.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om de er delt får du antagelig bare plutselig vite om det.
Hva trur du kan skje?
Det er ikke slik at vi har ett dick-pick opplysningstjeneste som ringer deg å varsler om de finner dick-pick av deg på nett.

Når du gir fra deg ett bilde har du ingen kontroll på hva som skjer med bildet i etterkant.
Du får leve i spenning, men antagelig er du ikke så spennende at noen egentlig bryr seg noe særlig...
Det er uansett ingenting du får gjort noe med.

Jeg har fått mer perspektiv på ting IG innså at dette var jævli tåpelig. Angrer skikkelig. Vil ikke at folk skal se meg naken

Anonymous poster hash: 34dc1...bfa
Lenke til kommentar

Jeg har fått mer perspektiv på ting IG innså at dette var jævli tåpelig. Angrer skikkelig. Vil ikke at folk skal se meg naken

Anonymous poster hash: 34dc1...bfa

Da er det lurt å ikke sende bilder av seg selv naken til andre ;)

Det du har gjort får du ikke gjort noe med, ta det som det kommer. Selv om de er delt finner du antagelig ikke ut av det og de som ser de finner antagelig ikke ut at det er deg, selv med ansiktet synlig.

Ikke noe å bekymre seg over på forhånd, ta bekymringene om de faktisk kommer..

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke delt bilder av penisen min så veldig ofte, om i det heletatt.. Men om noen virkelig tok seg bryderiet i å legge ut bilder av av meg naken på nett, så hadde jeg blitt nesten stolt :D

Og neppe brydd meg mye, kanskje flashet litt i ny og ne om jeg skulle bli gjenkjent.. :lol:

Lenke til kommentar

Men om noen virkelig tok seg bryderiet i å legge ut bilder av av meg naken på nett, så hadde jeg blitt nesten stolt :D

Og neppe brydd meg mye, kanskje flashet litt i ny og ne om jeg skulle bli gjenkjent.. :lol:

Har du svær pikk? Alle jenter liker monsterkuken til Krozmar :dribble:

Lenke til kommentar

Men om noen virkelig tok seg bryderiet i å legge ut bilder av av meg naken på nett, så hadde jeg blitt nesten stolt :D

Har du svær pikk? Alle jenter liker monsterkuken til Krozmar :dribble:

Nei, mini, det som gjør det så fassinerende.. Jokker med pinsett

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...