AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Hei har sendt en god del bilder av penisen min til andre. Noen screendshotta, noen ikke. Tror ikke jeg viste ansikt når jeg sendte dette. Hva om de er delt? Hvordan får jeg vite dette? Sist noen acreenshotta var i 2016 en gang og jeg sendte min siste dirtysnapp for 8-9 måneder siden Anonymous poster hash: a5a5d...87e Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Om de er delt får du antagelig bare plutselig vite om det. Hva trur du kan skje? Det er ikke slik at vi har ett dick-pick opplysningstjeneste som ringer deg å varsler om de finner dick-pick av deg på nett. Når du gir fra deg ett bilde har du ingen kontroll på hva som skjer med bildet i etterkant. Du får leve i spenning, men antagelig er du ikke så spennende at noen egentlig bryr seg noe særlig... Det er uansett ingenting du får gjort noe med. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Det er en sjanse man tar når man deler bilder av privat karakter. Men seriøst, hva er det verste som kan skje? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Om de er delt får du antagelig bare plutselig vite om det.Hva trur du kan skje?Det er ikke slik at vi har ett dick-pick opplysningstjeneste som ringer deg å varsler om de finner dick-pick av deg på nett.Når du gir fra deg ett bilde har du ingen kontroll på hva som skjer med bildet i etterkant.Du får leve i spenning, men antagelig er du ikke så spennende at noen egentlig bryr seg noe særlig...Det er uansett ingenting du får gjort noe med. Jeg har fått mer perspektiv på ting IG innså at dette var jævli tåpelig. Angrer skikkelig. Vil ikke at folk skal se meg nakenAnonymous poster hash: 34dc1...bfa Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Det er en sjanse man tar når man deler bilder av privat karakter.Men seriøst, hva er det verste som kan skje? Å bli mobbet? Bli så ille at jeg nå flytte? Er egentlig en sjenert type så jeg aner ikke hvorfor jeg sendte slikeAnonymous poster hash: 34dc1...bfa Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Sorry drengen. Ingenting du kan kontrollere. Men om du ikke har hørt noe på over et år er det sikkert glemt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Til ettertanke. Er du fin? Sexy? Hvis du kan kategoriseres som et blikkfang hos damene så er sjansen større for at bildet ble spredt. Jeg vet folk som enda sitter på lettkledde bilder av fine jenter fra skolen jeg gikk på.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg har fått mer perspektiv på ting IG innså at dette var jævli tåpelig. Angrer skikkelig. Vil ikke at folk skal se meg naken Anonymous poster hash: 34dc1...bfa Da er det lurt å ikke sende bilder av seg selv naken til andre Det du har gjort får du ikke gjort noe med, ta det som det kommer. Selv om de er delt finner du antagelig ikke ut av det og de som ser de finner antagelig ikke ut at det er deg, selv med ansiktet synlig. Ikke noe å bekymre seg over på forhånd, ta bekymringene om de faktisk kommer.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Takk for svar Anonymous poster hash: 34dc1...bfa 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Til ettertanke. Er du fin? Sexy? Hvis du kan kategoriseres som et blikkfang hos damene så er sjansen større for at bildet ble spredt. Jeg vet folk som enda sitter på lettkledde bilder av fine jenter fra skolen jeg gikk på..[/quote Er ikke spesielt sexy nei Anonymous poster hash: 34dc1...bfa 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Så det.... Anonymous poster hash: 34dc1...bfa Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Er vel bare og leie inn advokat og be om erstatning. Det er nå populært for tiden etter at bilder er kommet på avveie Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Stiller seg jo litt anderledes når man sender de til tilfeldige folk selv enn når noen stjeler de.. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Nå har jeg ikke delt bilder av penisen min så veldig ofte, om i det heletatt.. Men om noen virkelig tok seg bryderiet i å legge ut bilder av av meg naken på nett, så hadde jeg blitt nesten stolt Og neppe brydd meg mye, kanskje flashet litt i ny og ne om jeg skulle bli gjenkjent.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Men om noen virkelig tok seg bryderiet i å legge ut bilder av av meg naken på nett, så hadde jeg blitt nesten stolt Og neppe brydd meg mye, kanskje flashet litt i ny og ne om jeg skulle bli gjenkjent.. Har du svær pikk? Alle jenter liker monsterkuken til Krozmar Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Men om noen virkelig tok seg bryderiet i å legge ut bilder av av meg naken på nett, så hadde jeg blitt nesten stolt Og neppe brydd meg mye, kanskje flashet litt i ny og ne om jeg skulle bli gjenkjent.. Har du svær pikk? Alle jenter liker monsterkuken til Krozmar Nei, mini, det som gjør det så fassinerende.. Jokker med pinsett Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Det som er litt mer vrient med dickpics er at bilder av ansikter er ofte lett å gjenkjenne, verre når man må bevise at det er din. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Dagens tips: Slutt og del Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Å sende dickpics til noen som ikke har bedt om det er faktisk ulovlig og kan straffes. https://www.nrk.no/ostfold/onsker-at-flere-anmelder-seksuelle-bilder-1.13713797 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 ^ So vidt eg kan sjå har ikkje TS sagt noko om at dei som har fått bileta ikkje har bedt om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg