Ravnen Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Heisann! Etter litt reflektering over livet mitt, konkluderte jeg med at jeg antagelig vil være lykkeligere uten smarttelefonen min. Imidlertid har smarttelefonen noen funksjoner som er veldig hjelpsomme, og jeg lurer på om en standardtelefon kan tjene til samme formål. Funksjonene er som følger: kalkulator, stoppeklokke og notatfunksjon. Som et alternativ, kan jeg godt bruke en separat innretning som har disse funksjonene. Finnes det noen standardmobiler med disse funksjonene? Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Ravnen Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Kom på at jeg nevne at med "separat innretning" tenker jeg på en enhet som kan gjøre alle tre. Kan så klart bære rundt på både en notatblokk, stoppeklokke og kalulator, men det kan bli litt tungvint. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg kan på det varmeste anbefale en telefon med Windows Phone OS. Det er et skikkelig dårlig apputvalg, men du får de viktigste funksjonene og et knallgodt operativsystem! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg kan på det varmeste anbefale en telefon med Windows Phone OS. Det er et skikkelig dårlig apputvalg, men du får de viktigste funksjonene og et knallgodt operativsystem! Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg trodde de fleste standardtelefonene hadde de funksjonene? Min gamle Nokia fra 2009, som jeg brukte inntil nylig, hadde de ihvertfall. Du kan spørre de i butikkene som selger mobiltelefoner, for jeg finner lite spesifikasjoner om sånt på nettet. Uansett får du en billig telefon med lang batteritid, i forhold til en smarttelefon. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Å gå bort fra smarttelefon høres litt som å prøve å gå bak i tid. Det er ikke smart-telefonen som er problemet; det er enkeltes avhengighet av den på "ikke produktive" ting (facebook, snapchat, instagram osv). Bruker selv telefonen minimalt til facebook og andre sosiale tjenester (kan gå uker mellom hver gang), men bruker telefonen veldig mye både privat og i jobb. Både til samtaler, meldinger, bilder, notater, mail osv. Når jeg snakker med andre mennesker (enten privat eller jobb); så fokuserer jeg ikke på telefonen i det heletatt. Nytter ikke å ringe meg engang - svarer ikke Endret 16. desember 2017 av TGB Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Min reservemobil, Nokia 113, har iallfall https://www.prisjakt.no/product.php?p=1325407 Men blir tungvindt å knote med såpass liten skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå