:utakt Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Kjenner en liten tass som ønsker seg spill (Ps4) til jul. Hva passer til en gutt på 6? Tror han har siste FIFA, men alt annet er interessant (jeg har ikke peiling lenger, for lenge siden jeg drev med spill).. Lenke til kommentar
NTAuthority Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Crash Bandicoot? 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Minecraft er vel noe de fleste unger liker, evt lego spill eller noe 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 The Last of Us.Tenkte på Doom, men ikke dumt forslag det der heller. Men til dere andre, takk! Får ta en tur på spillsjappa og se litt. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Knack 2 er ikke så halvdumt. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Doom og Last of Us til en 6-åring ?!? Dette er spill med 18-års anbefaling. Disse aldersgrensene som står trykket på forsiden av spillboksen er en grei veiledning til hva som passer for barn. http://www.google.no/search?q=ps4+games+for+kids Endret 10. desember 2017 av vidor 4 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Doom og Last of Us til en 6-åring ?!? Dette er spill med 18-års anbefaling. Disse aldersgrensene som står trykket på forsiden av spillboksen er en grei veiledning til hva som passer for barn. http://www.google.no/search?q=ps4+games+for+kids Ja, ironi er noe dumt. Særlig når en ikke plukker opp på det. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 ;-) Er Rayman i omløp ennå? Det var kult da jeg var liten.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Ironi fungerer desverre ikke så bra over nettet i skriftlig form uten tonefall og kroppsspråk. Ønsker du fremstå ironisk er det lurt å slenge på en fleipete smiley. Tro det eller ei, men det faktisk folk som bryr seg mindre om hva barna får konsumere av spill og film. Rayman Legends er et godt kjøp. Veldig gjennomarbeidet spill på alle nivåer og 9/10 material. Inneholder også 40 brett som er fra Rayman Origins (remastered) så det er over 120 relativt store brett tilsammen som passer for barn i alle aldre (les voksne). Det er også støtte for co-op med opp til 4 spillere og spillet har fått PEGI rating på 7 år. Endret 28. desember 2017 av vidor 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Hm, jeg så litt på videoer fra Rayman Legends på YouTube nå - det hadde hvertfall jeg elsket som barn! Fristende å kjøpe det til seg selv, haha. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Hm, jeg så litt på videoer fra Rayman Legends på YouTube nå - det hadde hvertfall jeg elsket som barn! Fristende å kjøpe det til seg selv, haha. Kan anbefale det på det varmeste. Spoiler i video under. Favorittbanen min i et platformspill noensinne (lyd er kritisk til denne videoen): Endret 11. desember 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Ironi fungerer desverre ikke så bra over nettet i skriftlig form uten tonefall og kroppsspråk. Ønsker du fremstå ironisk er det lurt å slenge på en fleipete smiley. Tro det eller ei, men det faktisk folk som bryr seg mindre om hva barna får konsumere av spill og film. Ironi har fungert i tekst i mange år. Lenge før internett fantes. Men en trenger å være litt god til å lese, for å forstå det. Smileys i tekst er hjelpemidler for dem som ikke er så gode "lesere". (Og da snakker jeg ikke om koding, men forståelse og sammenheng.) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Doom og Last of Us til en 6-åring ?!? Dette er spill med 18-års anbefaling. Disse aldersgrensene som står trykket på forsiden av spillboksen er en grei veiledning til hva som passer for barn. http://www.google.no/search?q=ps4+games+for+kids Ja, ironi er noe dumt. Særlig når en ikke plukker opp på det. Er bedre Tor å bruke den smillisen her så vet folk man tuller da. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Som nenvt. Smiley er for folk som ikke er så god til å lese, eller uttrykke seg.De som er god med språk klarer å tolke og formilde uten tegneserie. Jeg har i hvertfall ikke noe problem med å se Dragen kaste ut en ironisk, og :utakt spiller videre på den.(Tog du an?) Endret 11. desember 2017 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Landet på Rayman Legends og Lego Marvel Super Heroes. Satser på at det blir bra, takk for alle innspill i tråden! 2 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Ser jeg er seint ute, men Litle Big Planet er et must for de med barn og ps4 i hus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå