Gå til innhold

[Løst] Spill til 6-åring

:utakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ironi fungerer desverre ikke så bra over nettet i skriftlig form uten tonefall og kroppsspråk. Ønsker du fremstå ironisk er det lurt å slenge på en fleipete smiley. Tro det eller ei, men det faktisk folk som bryr seg mindre om hva barna får konsumere av spill og film.

Rayman Legends er et godt kjøp. Veldig gjennomarbeidet spill på alle nivåer og 9/10 material. Inneholder også 40 brett som er fra Rayman Origins (remastered) så det er over 120 relativt store brett tilsammen som passer for barn i alle aldre (les voksne). Det er også støtte for co-op med opp til 4 spillere og spillet har fått PEGI rating  på 7 år.

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm, jeg så litt på videoer fra Rayman Legends på YouTube nå - det hadde hvertfall jeg elsket som barn! Fristende å kjøpe det til seg selv, haha. 

Kan anbefale det på det varmeste. Spoiler i video under. Favorittbanen min i et platformspill noensinne (lyd er kritisk til denne videoen):

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Ironi fungerer desverre ikke så bra over nettet i skriftlig form uten tonefall og kroppsspråk. Ønsker du fremstå ironisk er det lurt å slenge på en fleipete smiley. Tro det eller ei, men det faktisk folk som bryr seg mindre om hva barna får konsumere av spill og film.

Ironi har fungert i tekst i mange år. Lenge før internett fantes. Men en trenger å være litt god til å lese, for å forstå det.

Smileys i tekst er hjelpemidler for dem som ikke er så gode "lesere". (Og da snakker jeg ikke om koding, men forståelse og sammenheng.)

Lenke til kommentar

Doom og Last of Us til en 6-åring ?!? Dette er spill med 18-års anbefaling.

Disse aldersgrensene som står trykket på forsiden av spillboksen er en grei veiledning til hva som passer for barn.

http://www.google.no/search?q=ps4+games+for+kids

Ja, ironi er noe dumt.

Særlig når en ikke plukker opp på det.  :)

Er bedre Tor å bruke den smillisen her  :tease: så vet folk man tuller da. :)

Lenke til kommentar

Som nenvt. Smiley er for folk som ikke er så god til å lese, eller uttrykke seg.
De som er god med språk klarer å tolke og formilde uten tegneserie.

Jeg har i hvertfall ikke noe problem med å se Dragen kaste ut en ironisk, og :utakt spiller videre på den.
(Tog du an?) :rofl:

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...