Minus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Du kan bruke Youtube på alle de enhetene også, helt gratisMulig det finnes en easyfix, men jeg kan ikke spille musikk på YouTube med mobilskjermen avslått. Er ikke alltid jeg er interessert i å se videoen. Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Kan jeg koble f.eks mobiltelefon #1 til et stereoanlegg med youtube appen aktiv, og så bruke mobiltelefon #2 med youtube app med samme konto aktiv og fjernstyre mobiltelefon #1 som fjernkontroll, slik at jeg kan bevege meg fritt i rommet med telefonen i lomma og bytte låter trådfritt, som man kan prikk likt med spotify? Bytt ut telefon #1 med en tv med youtube app så kan jeg bekrefte at det funker ja. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Kan jeg koble f.eks mobiltelefon #1 til et stereoanlegg med youtube appen aktiv, og så bruke mobiltelefon #2 med youtube app med samme konto aktiv og fjernstyre mobiltelefon #1 som fjernkontroll, slik at jeg kan bevege meg fritt i rommet med telefonen i lomma og bytte låter trådfritt, som man kan prikk likt med spotify? Bytt ut telefon #1 med en tv med youtube app så kan jeg bekrefte at det funker ja. Da er ikke youtube noe for meg dessverre. Fordi nå er det ingen begrensninger i mitt bruk når det gjelder enheter. Lenke til kommentar
Tore-Nikolai Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 vil dette erstatte Play Music? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg