OHJohansen Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Skal visstnok lansere sin egen tjeneste neste år.– YouTube skal ta opp kampen med Spotify Lenke til kommentar
kickerr Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Youtube music? Har hatt denne på mobilen i ca 7 måneder nå. Virker kun med VPN, da denne ikke er utgitt i Norge enda. Kun tilgjengelig i Australia, Korea, Mexico, New Zealand og The United States per dags dato. Finner alle youtubevideoer under musikk kategorien. Valgfri video eller kun lyd. Kan laste ned sanger i app, samt spille med skjerm av hvis man har Youtube Red konto. Ellers gratis å bruke, uten reklamer. Youtube RED er forsåvidt gratis i 6 måneder, for så å koste 10 dollar i måneden. Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 youtube,,,spyttogfy... who cares... jeg bruker Soundcloud som er verdens største nettsted for musikere og musikkprodusenter... og det er GRATIS, ingen reklame overhode! og mye større og bredere utvalg en disse andre! Lenke til kommentar
Skybert_1 Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Om jeg skal bytte plattform er det et krav for meg å få med alle spillelistene mine. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 De har allerede en slik tjeneste. Faktisk 2.. Google Musoc og YouTube Music.. Og forsåvidt YouTube Red som inkl. YouTube Music. Lenke til kommentar
Henry Leirvoll Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Har vi noen tall på hvordan det går med Google Play Music? Siden man i artikkelen her sier det ikke er noen suksess, mener jeg. Jeg skiftet fra Spotify til det for snart to år siden, og er veldig fornøyd. 2 Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 youtube,,,spyttogfy... who cares... jeg bruker Soundcloud som er verdens største nettsted for musikere og musikkprodusenter... og det er GRATIS, ingen reklame overhode! og mye større og bredere utvalg en disse andre! Samt saftige 128kbps mp3. SoundCloud fungerer bra til å oppdage ny musikk, men det er ikke noe å høre på i lengden. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 De kunne startet med å gjøre Yotube Red tilgjengelig i Norge, og resten av verden Avsluttet mitt abb. med Google Music, men hadde jeg hatt tilgang til Red så ville jeg ikke ha avsluttet og jeg er nok ikke alene Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Holer meg til Tidal HIFI. 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Drit fornøyd med Spotify jeg. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Ganske fornøgd med musikk rippa frå CD-ane mine til harddisken min. 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Tror bremsen til Spotify skyldes gratis og delvis ulovlig musikk på YouTube. Det er ikke det samme som en betalt tjeneste som Google nå trolig skal lansere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 youtube,,,spyttogfy... who cares... jeg bruker Soundcloud som er verdens største nettsted for musikere og musikkprodusenter... og det er GRATIS, ingen reklame overhode! og mye større og bredere utvalg en disse andre! Med dårleg kvalitet. Og korleis tener musikarane pengar på Soundcloud dersom du ikkje kjøper musikken? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Spotify er genialt. Jeg kan bruke tjenesten på tvers av enhetene mine. Pc, nettfjøl, android, chromecast, iphone, apple tv, ubuntu på raspberry pi. Alle kan være lydkilde og alle kan være fjernkontroll. Genialt, hvorfor erstatte det med youtube? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Du kan bruke Youtube på alle de enhetene også, helt gratis Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Men kan bruke en enhet som avspillingsenhet og en annen som fjernkontroll? En annen issue jeg har med youtube, er at appen må stå i fokus for å spille av innhold. Det trenger man ikke med spotify Lenke til kommentar
_ole Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Du kan bruke Youtube på alle de enhetene også, helt gratis Det han prøver å komme fram til er at Spotify kan synkroniseres på tvers av enhetene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Du kan bruke Youtube på alle de enhetene også, helt gratis Det han prøver å komme fram til er at Spotify kan synkroniseres på tvers av enhetene. Det kan du med Youtube også Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Kan jeg koble f.eks mobiltelefon #1 til et stereoanlegg med youtube appen aktiv, og så bruke mobiltelefon #2 med youtube app med samme konto aktiv og fjernstyre mobiltelefon #1 som fjernkontroll, slik at jeg kan bevege meg fritt i rommet med telefonen i lomma og bytte låter trådfritt, som man kan prikk likt med spotify? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg