Slitenkæll Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Hei, er det noen på forumet som har erfaringer med gimbal g5 3 axis ? Har akkurat fått meg en slik til et gopro hero 5 kamera. Har ikke gjort annet enn å lade den opp og teste ut de forskjellige funksjonene. Men det som uroer meg litt er at den tapper seg for strøm etter 5-7 dager uten bruk. Vis jeg lader den opp, skrur den av og lar den ligge i 5-7 dager så er batteriet helt flatt Noen med samme erfaring ? Endret 10. desember 2017 av Slitenkæll Lenke til kommentar
3irik Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Hei, er det noen på forumet som har erfaringer med gimbal g5 3 axis ? Har akkurat fått meg en slik til et gopro hero 5 kamera. Har ikke gjort annet enn å lade den opp og teste ut de forskjellige funksjonene. Men det som uroer meg litt er at den tapper seg for strøm etter 5-7 dager uten bruk. Vis jeg lader den opp, skrur den av og lar den ligge i 5-7 dager så er batteriet helt flatt Noen med samme erfaring ? Har ikke erfaring med den spesifikke, men generell erfaring: Ta ut batteriet når du ikke bruker den, så vil det ikke tappes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå