ØrjanS7 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Heisan! Har tenkt å kjøpe ny pc. Her er det jeg har planlagt da.. AMD 2800xp 2.o7 ghz Asus A7N8X-X GlacialTech Igloo 2450 Vifte Radeon 9600xt Twinmos PC3200 DDR-SIMM 512mb Western Digital 120gb harddisk Cd-rom og brenner har jeg ikke sett på enda.. Noen gode forslag?? Legg gjerne ut linker til meg.. Det samme med Kabinett.. Sliter litt der.. PS. Dette er mitt første selvbygger prosjekt.. Tips tas imot med STOR TAKK! Hilsen Ørjan Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Har selv et Antec Sonata kabinett. Er meget godt fornøyd! Det er pent og stilrent, har gummioppheng for harddisk (demper støy), mange gode praktiske løsninger (enkelt å bygge i), og har plass til 120mm vifter både foran og bak (god lufting, men mindre støy enn med 80mm vifter som er det normale). Endret 10. desember 2003 av Quietman Lenke til kommentar
ØrjanS7 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 ja det har jeg sett litt på.. Noe spesiell strømtilførsel som passer? Er det vanskelig å installere strømtilførsel? Har ikke gjort det før men regner med at det går greit? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er bare å kjøpe standard ATX strømforsyning og putte inn. Men ikke kjøp det billigste du kommer over! Legg noen lapper i strømforsyningen. De billigste bråker som jetfly og er gjerne ustabile. 350-400W burde holde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå