Leif Olsson Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Lys i mørketiden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Godt nok ikke mange som giver kommentar her for tiden lidt ærligt..Lidt mørkt billede i bunden men ellers fint med farverne i toppen og mågerne vh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Nei ikke mange som evaluerer bilde lenger, trist Takk Suss, før at du stakk inom med en hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Nei ikke mange som evaluerer bilde lenger, trist Takk Suss, før at du stakk inom med en hyggelig kommentar Mvh Leif Var så lidt...:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Lidt er bedre enn ikke noe ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Hei Leif! Enig med Suss at bildet ble litt mørkt i bunnen, men ellerser det flott lys og farger, og fuglene som skaper litt liv i det hele. Jeg får ikke lagt ut bilder på siden her lengre dessverre, jeg har vel brukt opp kvoten min antakelig. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Hei Leif! Enig med Suss at bildet ble litt mørkt i bunnen, men ellerser det flott lys og farger, og fuglene som skaper litt liv i det hele. Jeg får ikke lagt ut bilder på siden her lengre dessverre, jeg har vel brukt opp kvoten min antakelig. Kvoten? Jeg har over 2000 bilde? Takk før hyggelig kommentar Helene Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg