Lakrisbåt Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Kamptråd Endret 10. desember 2017 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Austin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Har arsenal et forsvar? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Ser ikke sånn ut Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 For et returløp av Højbjerg! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Fy faen... vi er jo ikke påskrudd. Dette burde egentlig være grei skuring ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 fra VGLive: Kort corner. Ender til slutt hos Özil, som skyter. Rett i julenøttene til Romeu. Litt for tidlig bjelleklang for spanjolen. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Fy faen... vi er jo ikke påskrudd. Dette burde egentlig være grei skuring ? Det er Soton borte. 100% tap Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Har vi ikke alltid slitt på St.Mary´s Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Blir filleristet på midtbanen nå. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Tre stoppere føles som å spille med ti mann, og Xhaka-Ramsey har ALDRI vært solid nok på midtbanen. Løsningen er så latterlig åpenbar. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Pinlig forestilling. Meget pinlig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 skulle egentlig inn å syte litt. men GIIIIIROUUUUUUUD! har ikke fått sett så mye kamp ettersom jeg jobber. har vi vært så ræva som jeg har fått intrykk av? GRUSOMT forsvar på første målet. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Snakk om supersub. Føles nesten sjeldent at Giroud ikke scorer nå han kommer innpå i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 skulle egentlig inn å syte litt. men GIIIIIROUUUUUUUD! har ikke fått sett så mye kamp ettersom jeg jobber. har vi vært så ræva som jeg har fått intrykk av? GRUSOMT forsvar på første målet. Helt jævlig. Xhaka på bunnivå og Özil tilbake som passasjer. Lacazette helt usynlig Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Ser ut som jeg med fordel kan gå glipp av enda flere Arsenal-kamper. Drittlag. Selg Øzil, Monreal og benk Xhaka. Så begynner vi å snakke. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Kanskje se kampene, så skjønner du at Özil og Monreal ikke er problemet. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Kanskje se kampene, så skjønner du at Özil og Monreal ikke er problemet. Det har du rett i. Alt er problemet. Fra spillestilen med det høye presset til enkeltspillere til Wenger. Er det noen som ikke er problemet er det Alexis. Han er den eneste som kan skape noe utav ingenting på det laget. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Kanskje se kampene, så skjønner du at Özil og Monreal ikke er problemet. Det har du rett i. Alt er problemet. Fra spillestilen med det høye presset til enkeltspillere til Wenger. Er det noen som ikke er problemet er det Alexis. Han er den eneste som kan skape noe utav ingenting på det laget. En assist i dag rettferdiggjør ikke 66 balltap de siste to kampene. Alexis er på papiret vår beste spiller, men han har en ekstremt svak sesong. Ellers har du rett i at det blir feil å kun skylde på enkeltspillere. 3 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Kanskje se kampene, så skjønner du at Özil og Monreal ikke er problemet. Det har du rett i. Alt er problemet. Fra spillestilen med det høye presset til enkeltspillere til Wenger. Er det noen som ikke er problemet er det Alexis. Han er den eneste som kan skape noe utav ingenting på det laget. En assist i dag rettferdiggjør ikke 66 balltap de siste to kampene. Alexis er på papiret vår beste spiller, men han har en ekstremt svak sesong. Ellers har du rett i at det blir feil å kun skylde på enkeltspillere. Hazard har også mye balltap, det har han alltid hatt. Og Chelsea har vunnet PL flere ganger. Man kan ikke skylde på Alexis for at laget gjør det dårlig. Han er en offensiv spiller som er nødt å prøve for å få rom og skape sjanser, derfor VIL det være balltap med en sånn type spiller. Jeg står på mitt om at Arsenal kan ha godt av å erstatte Øzil med en annen type playmaker, og i samme slengen kvitte seg med Monreal og Xhaka. Fekir inn for Øzil, N'zonzi inn for Xhaka og en god midtstopper inn for Monreal, så begynner vi å snakke. Spillerne på dette laget fungerer ikke sammen. Mange er bare rett og slett ikke god nok heller. Da må det byttes ut folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå