Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så negativ til taktikken jeg, det er gjennomføringen som var for dårlig i førsteomgang. Tror det er eneste måten å ta City på i disse dager, dessverre. Det første kvarteret klarte vi å tvinge City litt ut av stilen og å kombinere høyt press og å ligge dypt, noe som er Citys eneste svakhet, ettersom de spiller på stor risiko.

 

Å kaste laget framover konstant vil nok bare føre til kontringer i mot. Dessverre blir det litt for store avstander etterhvert, som gjør at vi mister litt presisjon. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Manchester United spiller som et feigt bortelag på hjemmebane. Kynisme og drillo-fotball der man lemper ballen opp mot Lukaku. Helt utrolig at Manchester City kløner det til, for nå kan kynikeren Mourinho gå tilbake til sin feige fotball igjen. Så jo fliret hans da han gikk mot tunnellen til pause, han er super fornøyd nå. 2 sjanser til Manchester United på 45.min der en av de blir mål, helt utrolig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke så negativ til taktikken jeg, det er gjennomføringen som var for dårlig i førsteomgang. Tror det er eneste måten å ta City på i disse dager, dessverre. Det første kvarteret klarte vi å tvinge City litt ut av stilen og å kombinere høyt press og å ligge dypt, noe som er Citys eneste svakhet, ettersom de spiller på stor risiko.

 

Å kaste laget framover konstant vil nok bare føre til kontringer i mot. Dessverre blir det litt for store avstander etterhvert, som gjør at vi mister litt presisjon.

Tja, da burde vel city fryktet kontringer fra United? Ser ut som at de er mer trygg på eget lag og taktikk enn de frykter kontringer i mot, slik burde det vært i United også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...