Jente 37 Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Hei Jeg er håpløst betatt av en utrolig flott mann som er noen få år eldre enn meg. Han vet om det, og jeg aner ikke hvordan jeg kan få han til å legge merke til meg. Jeg er en flott jente med sunne verdier, og akkurat nå føler jeg meg litt dum og barnslig ? Han har tidligere sagt at han synes jeg er flott, søt og sjarmerende. Det skal sies at han har en jobb hvor han ønsker å være litt anonym og lite fremtredende. Er det noen gutter/menn her som har noen gode tips eller råd setter jeg uendelig stor pris på det. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Be ham med på en date? 2 Lenke til kommentar
Jente 37 Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Be ham med på en date? Jo, men er litt redd for å bli avvist! Hva ønsker egentlig en gutt/mann av en jente? Endret 10. desember 2017 av Jente 37 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Be ham med på en date? Jo, men er litt redd for å bli avvist! Hva ønsker egentlig en gutt/mann av en jente? Det er en risiko du uansett tar! Just do it. 2 Lenke til kommentar
Jente 37 Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Ja, burde vel kanskje bare trå til! Kanskje en aktiv date som skitur el noe? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Be ham med på en date? Jo, men er litt redd for å bli avvist! Hva ønsker egentlig en gutt/mann av en jente? Jeg antar du skjønner at det ikke er mulig å svare på? Noen ønsker en venn, noen en elskerinne, noen en kone, noen et kjapt ligg, noen.... Uten å kjenne gubben det er snakk om blir det som å kaste en 20-sidet terning. Jeg antar du vet litt om ham siden du har rukket å bli håpløst betatt, så da burde du ha en smule grunnlag for å velge hva slags date som kan passe. Hva det er spiller liten rolle så lenge det er noe både du og han ikke vil hate og forhåpentligvis vil like, siden poenget er å tilbringe tid sammen og finne ut om det er noe grunnlag for en date #2, #3,,,,,,,#74, osv. Å finne ut av det, å finne tonen og å stille det spørsmålet du har lyst til å stille, blir mye enklere hvis dere faktisk koser dere sammen. Om du derimot ikke vet noe særlig om hva han liker å gjøre på fritiden, så er den gode, gamle "dinner and a movie" rimelig bankers. Litt avhengig av hvor gammel han (og du) er, kanskje. Endret 10. desember 2017 av Belfaborac Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Det er en risiko du uansett tar! Just do it. Sannere ord finner du ikke. Hvis du ikke gjør noe så skjer det ikke en dritt - i alle fall ikke før en annen tar motet til seg, ber ham på en date og han sier ja takk. Hvordan vil du føle deg da? 3 Lenke til kommentar
Jente 37 Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Det er en risiko du uansett tar! Just do it. Sannere ord finner du ikke. Hvis du ikke gjør noe så skjer det ikke en dritt - i alle fall ikke før en annen tar motet til seg, ber ham på en date og han sier ja takk. Hvordan vil du føle deg da? Takk for tips, og gode råd. Jeg kjenner han jo litt, og som du sier er det vel bare å gjøre noe med det! Og dersom han sier ja, er jo ingenting bedre enn det! Jeg er 37 og han er 42, vi er spreke og aktive mennesker begge to, men såklart en middag er vel en bra #1 date uansett! Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg vil si at en middag er en mer eller mindre perfekt first date, med mindre man vet om noe som garantert faller bedre i smak. Det er tross alt ingen garanti for at ting går godt og at dere finner tonen - og da er det enklere å reise seg fra et restaurantbord og høflig si god natt, enn å befinne seg midt på fjellet i en skiløype, 27 kilometer fra bil, buss eller tog hjem.... Dette er ingenting å lure på, det er bare å hoppe i det. Det finnes ikke en eneste normal mann som vil ta anstøt av at du kommer og sier "hei, har du lyst til å bli med ut på _ _ _ _ _ _ på ***dag? Jeg hører de har god mat der." Eller noe annet harmløst og banalt. Hvis han liker deg sier han ja og du vet jo allerede at han synes du er "flott, søt og sjarmerende" så sjansen for det er rimelig stor. Som sagt; ikke vent, hopp i det. Og lykke til. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Ikke vent passivt på at noe skal skje slik kvinner flest gjør det, men gi han en invitasjon som de over alt har anbefalt. Får du nei eller kanskje, så kan du gå videre. Om ikke: suksess. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Menn er like mottakelig på motta hint, som dere klarer å gi tydelig hint.Så er bare å spørre om er interessert i dra ut å spise middag en dag. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Menn er like mottakelig på motta hint, som dere klarer å gi tydelig hint. Indeed. For min del er det absolutt påkrevd at hun kommer opp til meg, røsker tak i slipset og sier "HØR NÅ HER!!". Da er det en rimelig god sjanse for at jeg tar hintet... Det har forsåvidt skjedd noen ganger, men ikke så mange ganger som jeg har fått spørsmål om "hvorfor ba du meg ikke ut da? Du MÅ jo ha forstått at jeg var interessert?". Eh, nei. Kanskje om du hadde nevnt det, eller foreslått en middag.... Endret 10. desember 2017 av Belfaborac Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Be ham med på en date? Jo, men er litt redd for å bli avvist! Hva ønsker egentlig en gutt/mann av en jente? Sex. Og hvis ikke sex, så vennskap. Meeeen, be han med på noe sosialt, som ikke åpenbart er en date. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Det å ikke gjøre det klart at det er en date du spør om er nok ikke så smart. Dette er mer hvordan menn tenker (overdrevent, humoristisk fortalt): Og med tanke på å spørre eller ikke, og være redd for å få nei: https://youtu.be/ZuzPcW4djrA?t=2m22s Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Det er lettere å ta hint om jenten viser noen som helst initiativ til å gjøre noe sammen med deg.Hvorfor jenter spør om jeg skal være med på noe sosialt på tomannshånd:100% så langt i livet: De er interessert i meg på et seksuelt plan0% så langt i livet: de er genuint interessert i å være venner Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Men det er deg og alene er du statistisk sett fullstendig uinteressant. For min egen del vil jeg tro det ligger ett sted mellom 60/40 og 40/60. Lenke til kommentar
Jente 37 Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Men det er deg og alene er du statistisk sett fullstendig uinteressant. For min egen del vil jeg tro det ligger ett sted mellom 60/40 og 40/60. Hva mener du med dette? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Du må være sikker på at du vil ha han før du gjør noe. Hvis du virker usikker og nervøs, så kan det fort virke som et usikkerhetstegn for han. Spørs jo hva han vil ha her i livet også. Dét blir oppgaven din å finne ut. Når du har bestemt deg, så må du bare åpne opp og ta kontakt med han for å finne ut. Enten klikker det, eller ikke. Men å bestemme seg på forhånd er ofte en bra taktikk. Da blir du ikke -så- mottakelig for en skuffelse heller, siden du tar et mest mulig bevisst valg, og ikke lar tilfeldighetene råde i så stor grad. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Men det er deg og alene er du statistisk sett fullstendig uinteressant. For min egen del vil jeg tro det ligger ett sted mellom 60/40 og 40/60. Hva mener du med dette? Det vare en replikk til Red Frostraven i innlegget over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå