Blue-water Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei på dere =), har hatt G4 Ti4200 128ddr en stund, har hatt lyst til og trimme det litt helt siden jeg fikk det men jeg hadde bare 1 sidedør vifte (+cpu seff..) Nå har jeg endelig fått en ny vifte!! =) og jeg ble igjenn keen på og overklokke, tror dere jeg kan trimme det og tror dere det funker og trimme bra med Expertool (fikk det med maskinen) i så fall Hvor mye? =) (Jippi første innlegget mitt...) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ville lastet ned RivaTuner om jeg var deg. Det er en del guider/tidligere poster rundt overklokking her, bare å lese seg frem. Hjelp_ http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=171401 se på tester og guider på overklokking.no og hw.no skal selv gå over til vannkjøling snart, da skal den siste "Hz ut av kortet" lykke til Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 forstår... men er tempen til grafikkkortet i bios, eller må jeg adde noe til skjermkortet? takk for innlegget foresten Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 det er ikke temp måler i kjernen på disse kortene. De eneste kortene jeg vet det er det på er radeon XT kortene, så sikkert også kommende generasjoner (muligens også de nyeste gfFX kortene) Altså, må en bare se etter tegnene til for mye varme i vårt tilfelle Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 hehe tåler nyere grafikkort mer en gamle? : håper 2 vifter holder Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Mitt forrige kort var et TI 4200 128 mb, og det klokket fint på 300/550 med standard gpu vifte og ingen ekstra kabinett-vifter. Du kan sikkert tyne litt mer ut av det hvis du monterer et par vifter som får luften i kabinettet til å sirkulere. Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Mitt MSI ti 4200 64MB Klarer seg bra på 300/608 standard vifte og lukket kabinett ,men med vifter. Du ser det med en gang når kortet blir for varmt. Eit lite tips kan vere å klokke når du spiller eit spill. Endret 10. desember 2003 av GulliveR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå