Windoge Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Min stasjonære PC henter WIFI via en trådløs USB-adapter fra Jensen. Problemet er at driverne "slutter å fungere" hver 2-3 uke. Da må jeg slette de gamle driverne, for deretter å installere de samme driverne på nytt igjen for at produktet skal fungere. Jeg bruker Windows 10. Noen som har forslag om hva problemet kan være, eventuelt hvordan jeg fikser slik at det ikke skjer på nytt? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 USB-problemer er blant det verste jeg vet om... Kan ikke konkludere annet enn at enheten defekt eller at selve grensesnittet er ødelagt/forstyrret av støv. En potensiell løsning kan være feilsøkeren i Windows. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Du kan sjekke produsenten sin hjemmeside, og se om det finnes noe om feilen, eller om det finnes nyere firmware. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 USB-problemer er blant det verste jeg vet om... Kan ikke konkludere annet enn at enheten defekt eller at selve grensesnittet er ødelagt/forstyrret av støv. En potensiell løsning kan være feilsøkeren i Windows. Skjønner, men det høres rart ut at enheten er defekt når den umiddelbart fungerer etter å ha re-installert driverne. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 Du kan sjekke produsenten sin hjemmeside, og se om det finnes noe om feilen, eller om det finnes nyere firmware. Finnes nok ikke nyere firmware til denne, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå