Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Livet utenfor det "vanlige"

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og min fru har et litt annerledes forhold. Jeg lar henne ha en fast sexpartner, og hun kommer hjem ekstra giret og glad. 

Vi har hatt trekant tre ganger og firkant to ganger. Firkant med et annet par, for være presis. 

Ja, jeg tenner på det, selv om jeg kan bli litt sjalu. 
Treffene kan være opptil 2-3 ganger per mnd.

Noen flere her som er i "åpent" forhold eller som tenner på hotwife-opplegget?

Anonymous poster hash: 5a9c4...1d5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo godt vi er forskjellige alle sammen!

Jeg derimot er på andre siden ^^ Min samboer elsker at jeg er med andre damer

Jeg er sammen med som regel eldre hotwifes, men tror ikke jeg ville likt det selv med min samboer.. Men for meg så elsker jeg opplegget vi har

Damene er som regel litt mer "gavmilde" når de vet de har en hjemme som ønsker å høre om hva som har skjedd - Samt jeg får det samme av min når jeg kommer hjem

Har dog bare hatt 3 stk partnere av denne typen så vil ikke si jeg er av den erfarne typen! Har møttes flere ganger såklart, 

Er bare i midten av 20 årene og de jeg møter er som regel par på en pub eller utested som jeg kommer i kontakt med. 

Har som din frue. Kun en partner om gangen! ( utenom samboer såklart )

Anonymous poster hash: 96913...b56
Lenke til kommentar

Det er jo godt vi er forskjellige alle sammen!

Jeg derimot er på andre siden ^^ Min samboer elsker at jeg er med andre damer

Jeg er sammen med som regel eldre hotwifes, men tror ikke jeg ville likt det selv med min samboer.. Men for meg så elsker jeg opplegget vi har

Damene er som regel litt mer "gavmilde" når de vet de har en hjemme som ønsker å høre om hva som har skjedd - Samt jeg får det samme av min når jeg kommer hjem

Har dog bare hatt 3 stk partnere av denne typen så vil ikke si jeg er av den erfarne typen! Har møttes flere ganger såklart, 

Er bare i midten av 20 årene og de jeg møter er som regel par på en pub eller utested som jeg kommer i kontakt med. 

Har som din frue. Kun en partner om gangen! ( utenom samboer såklart )

Anonymous poster hash: 96913...b56

Haha, ja. Det stemmer det, elskeren hennes har fått mer av det gode enn det jeg har!

Men det er bra at folk tørr å leve litt. Det er veldig viktig. 

TS

Anonymous poster hash: 4539f...956

Lenke til kommentar

Dere bør sjekke ut https://fetlife.com/ - et nettsamfunn som ofte arrangerer treff og sosiale happenings i flere byer i Norge. Masse kinky stoff til inspirasjon og glede. 

Husk å test dere ofte. Jeg får alltid en litt skitten følelse av å ha noe humbug etter flere kjappe partnere etter hverandre. 

Selv er jeg litt ferdig med "den" delen av et forhold. Nå liker jeg best å observere og se på andre ha sex. Har en liten drøm om å filme andre par ha sex. Det hadde vært artig å prøvd. Har dessverre ikke sett så mye live sex til nå. Føler det er enklere å finne slike muligheter i utlandet enn hjemme i Norge. Har kanskje med at jeg er litt for beskjeden og usikker her hjemme. Mens når jeg reiser blir jeg mer selvsikker, uredd og pågående. Faktisk har jeg ikke hatt sex med ei norsk jente siden 2012 tror jeg. ;P

Lenke til kommentar

Dere bør sjekke ut https://fetlife.com/ - et nettsamfunn som ofte arrangerer treff og sosiale happenings i flere byer i Norge. Masse kinky stoff til inspirasjon og glede. 

Til info, fetlife arrangerer ikke treff og sosiale happenings. fetlife er fetish/kinky sin folk sin versjon av facebook, sosialt sted for å komme i kontakt med likesinnede og så videre. Derimot så er det endel privatpersoner/foreninger etc som oppretter grupper som legger ut info om arrangementer/happenings der. Så fetlife er mer "oppslagstavle" for slikt enn "arrangør". :p

Men ja, man finner alt for enhver smak på fetlife som regel.

Lenke til kommentar

Til info, fetlife arrangerer ikke treff og sosiale happenings. fetlife er fetish/kinky sin folk sin versjon av facebook, sosialt sted for å komme i kontakt med likesinnede og så videre. Derimot så er det endel privatpersoner/foreninger etc som oppretter grupper som legger ut info om arrangementer/happenings der. Så fetlife er mer "oppslagstavle" for slikt enn "arrangør". :p

Men ja, man finner alt for enhver smak på fetlife som regel.

Sorry. Blir som å si at Facebook arrangerer events når det er brukerene til Facebook som legger ut events.

En liten stor skriveleif fra min side.  :confused:  :whistle:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...