prettyboy1995 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 hjertet mitt baner fort når jeg er står foran en utfordring i et spill-normalt? hva kan jeg gjøre i så fall? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Ganske vanlig, spesielt i action-fylte spill som League of Legends, World of tanks, Call of duty osv. Er kanskje adrenalin? For å begrense dunkingen er det lurt å ikke spille med lite søvn, og å ikke kombinere spillingen med mye kaffe eller cola 1 Lenke til kommentar
prettyboy1995 Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 Er kanskje adrenalin? hva mener du med det? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Helt vanlig, etter endgame i f.eks PUBG skjelver jeg på hendene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) I endel PvP kamper så kan jeg få skikkelig hjertedunk. Helt normalt men er noe som det blir mindre av jo mer du spiller og en girer seg ikke opp på samme måte lengre. Men er du redd for at det skal være noe så er det raskt og enkelt å ta en målning av hjerte rytmen din på et sykehus om lege mener det er noe du burde gjøre enten pga det kan være noe eller for å få det ut av hode. Endret 9. desember 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Kroppen skiller ut adrenalin når den vet at du står foran en fysisk utfordring. Det får kroppen til forberede seg på action, blant annet går hjerterytmen opp sånn at musklene får ekstra forsyning av friskt blod. Lenke til kommentar
Mentagor Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Spesielt i starten på nye pvp spill blir jeg også litt nærvøs. Men det roer seg når man får spilt litt og blir mer trygg. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Normalt? Er det ikke derfor vi spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå