EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 La oss si at jeg sperrer mitt kort. Koster det å få et nytt bankkort fra DNB? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 100,-. Er du sikker på det? jeg har byttet og jeg har ikke fått noe faktura?! Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 100,-. Er du sikker på det? jeg har byttet og jeg har ikke fått noe faktura?! Nå har ikke jeg DNB, men dette trekkes som regel rett fra konto. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Trekkes antagelig direkte av konto. Så langt jeg klarer å se i prislista til DNB, så koster rebestilling av kort 200 kroner. https://www.dnb.no/privat/priser/konto-kort-nettbank.html Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 100,-. Er du sikker på det? jeg har byttet og jeg har ikke fått noe faktura?! Nå har ikke jeg DNB, men dette trekkes som regel rett fra konto. hmm rart gentlig. her står det: "Hvis du trenger nytt kort, kan du gratis rebestille kortet. Kortet mottar du i løpet av en uke" Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Manuell rebestilling kort kr 200 Prisen har gått opp siden jeg måtte rebestille kort. Prisen er hentet fra DNBs prisliste. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Ifølge DNBs prisliste koster det 200,- ved manuell bestilling (som nevnt) Gratis er sikkert ved fornying Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Koster da ikke noe å bestille nytt i nettbanken Lenke til kommentar
galmorth Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Det koster 200 .- om du ringer inn på 04800 - Gratis om du gjør det selv via nettbanken. Har vært uheldig å mistet 3 kort siden sommer, kan med hånden på hjerte si at dette er gratis via nettbanken. Verdt å nevne er at det koster penger om du skal ha EKSTRA kort, men ikke om du deaktiverer nåværende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå