fjottzki Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Ligger an til jobbytte. Og ett av alt. er tog Oslo S og mot Ski. Sett at det ikke er annleggsarbeid. Er det mye "kuk" med toget? Tar ofte lokaltog på fritiden, men da er det jo ikke big deal med litt lok. Tar mye buss og bane. Digger Ruter og NSB.... veldig happy med tilbudet de har. Kan ta ett buss-alt også, men tog-dealen er litt kjappere. Men stoler litt mer på bussen sånn til hverdags. Endret 20. januar 2018 av Hårek Gjenoppretter slettet innhold Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Flere tog som går, svært lite kuk. Om sommeren er det buss for tog, og det skal vare helt til 2021, men det er egentlig svært lite kuk med det også! Kjør på! 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Er jo ofte litt kuk i vintertiden da. Pendler selv til Oslo hver dag. (Men fra andre siden) Og synes risikoen for kuk på vinteren er såpass stor at jeg heller sover i Oslo dagen før eksamen, slik at jeg er sikker på å ikke misse den pga kuking. 2 Lenke til kommentar
fjottzki Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Magefølelsen sier at bussen er safest for meg. Går stort sett småveier, så ikke så mye kø der. Endret 20. januar 2018 av Hårek Gjenoppretter slettet innhold Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Er det noe du må rekke til et bestemt tidspunkt på ettermiddagen? NSB er kronisk forsinket på den linja. Har du unger i barnehage eller noe sånt ville jeg vært litt skeptisk.. For all del, de fleste dagene går det greit, men den usikkerheten "hvor sein blir jeg i dag?", den er ganske kjip. Blir nok bedre når nye Follobanen står ferdig i totusenoghosthost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå