Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Wifi på stasjonær gamer

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært borte fra pcen en stund nå fram til i dag. Kom til nytt hus hvor jeg skulle koble opp pcen på nytt igjen og da begynte selvfølgelig nettet og kødde...

Problemet er det at wifien vil slå seg av og på hele tida, litt når den ønsker det. Jeg har prøvd å reinstallere drivere, windows, HK drivere og generelt bare plugge ut og inn modem. Har dere noen tips til hva dette kan være? Glemte og si at i det forrige huset jeg hadde pcen i før jeg bygget den igjen i nytt hus i dag, hadde jeg ethernet kabel tilkobling.

Glemte også og si at tegnet som kommer opp på skjermen når wifi forsvinner ikke gul varsel trekant men den røde runde x tegnet.

Litt teknisk data av pcen min:

- MSI B85-G43 Gaming Hovedkort

- Msi Geforce 1070 gaming x skjermkort

- Intel core i5 4460 prosessor

- Asus pce ac-68 nettverksadapter

- 500 w strømforsyning

Endret av Kanal123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet nettopp min egen AC68, fungerer fortsatt utmerket med både FCU og tidligere Windows oppdateringer. Det rapporteres fortsatt at brukere opplever problemer med FCU.

Sist gang jeg opplevde trøbbel med konstant disconnect/reconnect var det grunnet nettverksdrivere, men her er det bare plug & play, så det er rart. Bare for sikkerhets skyld, sjekk at den er koblet til skikkelig fysisk.

Hvilken feilmelding får du Windows Update forresten? Det kan kanskje være en løsning med oppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...