Sapphire Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det er vel en del som har kjøpt seg dette kortet nå, det jeg lurer på er hvilke temperatur dere har på kortet? Hos meg ligger GPU temp på rundt 60 grader og ram på rundt 50. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det er vel en del som har kjøpt seg dette kortet nå, det jeg lurer på er hvilke temperatur dere har på kortet? Hos meg ligger GPU temp på rundt 60 grader og ram på rundt 50. Hvor sjekker du dine temps? Er det tempmåler på 9600XT også? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hehe sapphire har asus kort..... ehh passser jo helt aldeles, not jeg har ikke temp til deg, men jeg kan hjelpe deg ved å hjelpe andre. (kanskje) man kan sjekke (tror jeg) temperaturen i aida, et bra program for slike ting, heer aida32 tror jeg, søk på forum eller på google Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Med ASUS kortet kommer det med et program som heter smart doctor, dette måler tempen og brukes også til å over klokke med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå