funkweb Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Var hos power idag, titta på: Eletra sata cable. Men det står ingenting om det er 2.0 / 3.0 Så jeg spurte, men han hadde ikke peiling. Noen som vet? Som kanskje har den? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Til den prisen forventer jeg SATA3, ellers er det dårlig med beskrivelse. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Det skal ikke være forskjell på SATA kabler mht hastighet. https://www.pugetsystems.com/labs/articles/SATA-3Gb-s-vs-6Gb-s-Cable-Performance-Revisited-183/ Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 3GB/s vs 6GB/s Photoshop macro test Viser at 6GB/s er fortere.. jeg vil anta at boot time er også raskere med 6GB/s. Hvorfor andre tester viser mer eller mindre ingen forskjell er for meg en gåte. !!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Jeg gikk ut fra at spørsmålet var om selve kabelen. Hvis du tar med hele SATA interface så er naturligvis SATA-3 raskere. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) SATA III branded cable are bogus - tested (Nexus) år: 2015 Vel, han forklarer det godt egentlig, også lett å se om kablene har "clips" sikkerhet hvilket jeg regner med er de nye såkalt: "Sata III" Butikker ellers skal ikke markedføre dem som SATA-III ... i følge Serial SATA naming, det skal markedføres som SATA 3GB/s + produktnavn osv. Endret 9. desember 2017 av funkweb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå