NoPain-Z600 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei folkens.. Har nettopp fått meg Z600, den er veldig fin og sånn altså men jeg får ikke kobla den opp mot GPRS/WAP/MMS-styret.. Noen som har Z600.. og har fått det til..? Har prøvd med djuices enkle instillinger men får bare beskjeden GRPS-misslykkes Feil ved WAP-kommunikasjon. når jeg prøver å kontakte nettet... Noe jeg gjør galt eller? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
fjallur Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er det sant at denne telefonen kan brukes som balltre? Neida, fra spøk til alvor, har du lastet ned de riktige innstillingene da? se på sidene til djuice, står sikkert noe der! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hmm... Hvor kjøpte du telefonen? Kan være jeg så deg... Er den ikke innikjelvetes stor? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har du prøvd manuelle innstillinger ??? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 prøvd dintelefon? Lenke til kommentar
NoPain-Z600 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Telefonen er veldig lekker og smekker.. Trodde den skulle være mye større, men den er ganske liten. Bildet på komplett.no viser den ikke akkurat fra sin beste side.. Jeg kjøpte den på komplett.. Bra kamera og veldig kul ringelyd.. (ja.. når man går fra 3310 til z600 facinerer faktisk polyfoniske ringelyder ) Eneste det med MMS-en som vel egentlig ikke er telefonen sin feil jeg kan klage på. Litt anderledes telefon, ganske lik t610 inni.. (men det er ikke alltid det indre som teller, center-ape!) Veldig kul.. Takk for tipset med dintelefon.net Må vel ringe de kiipe folka på telenor-hjelpa etterhvert.. _________________________________________________________ Elvis.. ehem.. kremt.. I have left the building Lenke til kommentar
Flamy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jeg har det samme problemet med min z600... har du fått det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå