Reddhavet Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) hei! vi har en oppgave i samfunnsfag om FNs bærekraftsmål, hvor jeg har valgt mål nummer 14; liv under vann. En del av oppgaven er at vi må publisere den på et diskusjonsforum, for å få positive eller negative tilbakemeldinger. Og kanskje hjelp til å gjøre den bedre. Men også for å gjøre folk mer bevisst på hvor stort problem marin forsøpling er. Håper dere får åpnet filen min, og orker å ta en titt på den. Jeg hadde satt stor prist på tilbakemeldinger eller hjelp, det hadde betydd mye! (vet ikke om jeg publiserer denne under riktig kategori, fant ingen miljø kategori. hehe) takk for svar! liv under vann.docx Endret 8. desember 2017 av Reddhavet Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ikke glem at problemet med industrielt fiske er like stort. Ikke kun fordi de fisker opp all fisken på den måten, men også fordi de skraper opp bunnen av havet og dermed ødelegger koraller og alt, slik at levegrunnlaget til mange arter ødelegges 2 Lenke til kommentar
Reddhavet Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2017 Ikke glem at problemet med industrielt fiske er like stort. Ikke kun fordi de fisker opp all fisken på den måten, men også fordi de skraper opp bunnen av havet og dermed ødelegger koraller og alt, slik at levegrunnlaget til mange arter ødelegges takk, skal få med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå