Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tips til hvordan verne tingene mine som står utenfor?


Anbefalte innlegg

Jeg bor oppå en høyde i Hordaland, med fantastisk utsikt over fjorden, og her har det nok vært målt orkan i vindkastene i natt. Naboens garasjedør var regelrett blåst inn!

 

Den fantastiske plasseringen kommer nok med en pris. Jeg har ingen utemøbler, annet enn en putekasse, som var stappfull i går med keramikkpotter, fiskeutstyr, hageleker +++. Oppå lokket lå tre, store steiner, og putekassen lå i le for vinden... trodde jeg.

Jeg hørte et voldsomt brak ved leggetid, så jeg tok på meg jakken og løp ut med hodelykta. Rakk akkurat å se putekassen fly flere meter oppi lufta, før den planta seg i en grøft lenger ned i veien. Mye av innholdet ble tatt av vinden, men noe klarte jeg å redde. Dette ligger nå i gangen. Putekassen fikk jeg hentet og dratt tilbake til en annen vegg, og står pent plantet mellom søppelkassene. Jeg fylte den med steiner, så hvis den vil leke UFO igjen er det ikke så mye jeg får gjort med det.

 

Spm er hva i alle dager skal jeg gjøre med disse tingene? Jeg bor i en liten leilighet, og har ikke noen plass den kan stå her inne. Har ingen garasje eller bod den kan stå i heller. Innholdet har jeg heller ikke plass til å ha inne.

 

Har dere noen smarte tips til meg?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, kan kanskje høre med naboen. Jeg leier her. Er egentlig litt irrterende fordi utleier har en tom garasje han vil bruke "en dag han får bruk for den". Han bor ikke i samme hus, og selv om jeg har spurt om å få leie en liten plass i garasjen hans, så har jeg allikevel fått nei. Kjempeirriterende!

Lenke til kommentar

Ja, kan kanskje høre med naboen. Jeg leier her. Er egentlig litt irrterende fordi utleier har en tom garasje han vil bruke "en dag han får bruk for den". Han bor ikke i samme hus, og selv om jeg har spurt om å få leie en liten plass i garasjen hans, så har jeg allikevel fått nei. Kjempeirriterende!

Du er ikke den eneste som opplever lignende trøbbel med huseier. :dontgetit: Håper du finner et oppbevaringssted snarest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...