Redaksjonen. Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Gavedryss hele desember.I den tiende luken ligger det en elektrisk tannbørste med 1 måneds batteritid Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Lørdagens konkurranse ble avsluttet lø. 9. des. 23:59. Søndagens konkurranse ble avsluttet sø. 10. des. 00:00. Jeg synes det var litt kort med bare ett minutt svartid... Premien har en verdi av 1699 kroner. I følge prisguiden kan man kjøpe den fra 699 kr. Bare hyggelig med konkurranser, men noen ganger skjærer det seg litt. Endret 10. desember 2017 av Simen1 3 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Ganske gunstig med konkurranser som gjev meg dei rette svara før eg får svare. Lenke til kommentar
jannicken Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Lørdagens knkurranse ble avsluttet lø. 9. des. 23:59. Søndagens knkurranse ble avsluttet sø. 10. des. 00:00. Jeg synes det var litt kort med bare ett minutt svartid... Premien har en verdi av 1699 kroner.I følge prisguiden kan man kjøpe den fra 699 kr. Bare hyggelig med konkurranser, men noen ganger skjærer det seg litt. Hei! Ja, noen ganger skjærer det seg, men nå er konkurransen aktivert igjen. Lykke til! Vh Jannicke Nilsen, TU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå