Spillredaksjonen Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 DoubleJump-gjengen prøver å ta igjen spill de har gått glipp av på tampen av året.PODKAST: Er Hellblade: Senua's Sacrifice årets viktigste spill? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ett av årets største opplevelser for min del, så jeg er enig i det meste som blir sagt her Har dobbelt dippet dette på PS4 og Steam Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Godt å høre flere snakke om, og skryte av, Hellblade. Det fortjener det. Dere rakk ikke å få med dere at Hellblade vant tre priser i Game Awards, før dere lagde denne podcasten da. Best Audio Design, Games for Impact, og Best Performance til Melina Jeurgens/Senua. Absolutt en topp kandidat til GOTY, vakkert, og som dere var inne på, så er det et viktig spill, og et spill som viser godt at spill kan være en egen form for kunst, og skape følelser, empati og forståelse. Det er NieR: Automata også da. Litt skuffende at dere ikke har fullført historien der, for da hadde dere visst det. De fleste store sidene kommer nok desverre garantert til å velge Breath of the Wild til GOTY, noe som er urettferdig for alle de fantastiske spillene der ute. Det er kanskje et symptom på hvor ekstremt mange fabelaktige spill som har kommet ut i året 2017. Gleder meg til å se GOTY artiklene til Gamer.no nå. Min personlige liste har stått uendret i månedsvis, og er ganske sikker på at det ikke er noen spill jeg ennå ikke har startet på som kan endre på topp 5 i alle fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) For meg ble det bare umulig å spille videre når jeg ikke klarte å aligne ravner for 13. gang. Den delen sugde bæsj. Kom vel et par timer inn i spillet før det bare var stopp. Puzzle mannskit. Endret 8. desember 2017 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Var da aldri ett stort problem det, men du mener altså en bug i spillet? Veldig synd om det ødela opplevelsen din da Endret 8. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Nei jeg ble bare helt lost i portaler og drit for å få disse måkene til å alignes for andre gang og ga opp hele spillet. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Hmm, syns du bør gi det en sjanse til, for det er egentlig ganske rett frem Endret 8. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg ga opp når jeg tenkte at spillet bare prøver å gjøre seg selv lengre ved å tvinge meg gjennom 3D-puzzles og teite spillmekanikker for å se mere av storyen. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Digga dette spillet den timen jeg rakk å spille det før jeg møtte på en gamebreaking bug (dør som ikke åpnet seg). Fikk heldigvis refundert på Steam. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Godt å høre flere snakke om, og skryte av, Hellblade. Det fortjener det. Dere rakk ikke å få med dere at Hellblade vant tre priser i Game Awards, før dere lagde denne podcasten da. Best Audio Design, Games for Impact, og Best Performance til Melina Jeurgens/Senua. Absolutt en topp kandidat til GOTY, vakkert, og som dere var inne på, så er det et viktig spill, og et spill som viser godt at spill kan være en egen form for kunst, og skape følelser, empati og forståelse. Det er NieR: Automata også da. Litt skuffende at dere ikke har fullført historien der, for da hadde dere visst det. De fleste store sidene kommer nok desverre garantert til å velge Breath of the Wild til GOTY, noe som er urettferdig for alle de fantastiske spillene der ute. Det er kanskje et symptom på hvor ekstremt mange fabelaktige spill som har kommet ut i året 2017. Gleder meg til å se GOTY artiklene til Gamer.no nå. Min personlige liste har stått uendret i månedsvis, og er ganske sikker på at det ikke er noen spill jeg ennå ikke har startet på som kan endre på topp 5 i alle fall. Så TGA-opptak i dag. Alle prisene spillet vant var veldig fortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå