Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Den nyeste utvidelsen til Europa Universalis IV forbedrer stort på en lenge oversett del av spillet.ANMELDELSE: Europa Universalis IV: Cradle of Civilization Lenke til kommentar
Astmahest Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Bedre enn botw som fikk game of the year? Dette må jeg prøve da jeg likte botw veldig godt 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Flott anmeldelse, men en liten presisering: Dere skriver at "Europa Universalis IV: Cradle of Civilization er tilgjengelig til Windows PC." Dette er ikke helt korrekt. Som med alle andre PDS (Paradox Development Studio)-spill fra CK2 av, er spillet og DLC tilgjengelig for Steam både på Mac, Windows og Linux. Kilde: https://www.paradoxplaza.com/europa-universalis-iv/EUEU04GSK-MASTER.html 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Bedre enn botw som fikk game of the year? Dette må jeg prøve da jeg likte botw veldig godt Hehe har Europa universalis IV i håp om at det skulle være på høyde med total war. Bomma stygt. Dørgende kjedelig. Men skal ha denne ekspansjonen da jeg også likte Zelda. Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 Flott anmeldelse, men en liten presisering: Dere skriver at "Europa Universalis IV: Cradle of Civilization er tilgjengelig til Windows PC." Dette er ikke helt korrekt. Som med alle andre PDS (Paradox Development Studio)-spill fra CK2 av, er spillet og DLC tilgjengelig for Steam både på Mac, Windows og Linux. Kilde: https://www.paradoxplaza.com/europa-universalis-iv/EUEU04GSK-MASTER.html Takker, fikset nå Lenke til kommentar
Erlink Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Faen, nå må jeg spille dette spillet Lenke til kommentar
Mauritz0 Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Bedre enn botw som fikk game of the year? Dette må jeg prøve da jeg likte botw veldig godt lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå