Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Velkjent skadevare kan skjules ved å utnytte Windows-svakhet som ikke kan fjernes Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 hehehe fantastisk morsomt å se windows brukere slite,, DERE FORTJENER DET ! =) Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 hehehe fantastisk morsomt å se windows brukere slite,, DERE FORTJENER DET ! =) Nå er det ikke mange dagene siden at Apple gikk ut å beklaget at Mac OS var åpen som i fransk åpning? Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Windows 10, fint til spill og underholdning. Punktum. -Også fint til å lage arbeid på, OM MAN LAGRER DATA ET ANNET STED. Nytt punktum. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Skal man ha et 100% sikkert OS så velger man Apple, som alle normale gjør! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Skal man ha et 100% sikkert OS så velger man Apple, som alle normale gjør! Helt klart. https://www.digi.no/artikler/gapende-sikkerhetshull-i-macos/413104 4 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Å ikke sette passord er brukerfeil. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Å ikke sette passord er brukerfeil. Har du i det hele tatt forstått sikkerhets hullet og exploiten. 4 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 For å se positivt på dette... Kan dette utnyttes til å terrorisere DRM? Lenke til kommentar
G Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Jeg har aldri likt Microsoft sin skjødesløse holdning til sikkerhet, når de skriver nye OS. Igjen også med denne artikkelen, så får man bekreftet at selv nyeste Windows 10 har mye gammelt arvegods. Jeg har vært Windows-bruker i veldig mange år. Så jeg er ikke helt negativ til brukervennligheten derfra, men det bærer nå på svært mange svakheter vil jeg si. Windows har vel alltid vært en "stor gul sveitserost", er min subjektive påstand Endret 9. desember 2017 av G 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Å ikke sette passord er brukerfeil.Har du i det hele tatt forstått sikkerhets hullet og exploiten. In the reality distortion field, one's focus will divert to the closest distortion node. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 hehehe fantastisk morsomt å se windows brukere slite,, DERE FORTJENER DET ! =) Vi kommer alle med uttalelser, basert på den kunnskapen vi har. 4 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Å ikke sette passord er brukerfeil. Du er klar over at brukerfeil er største kilde til problemer med komputere? Uavhengig av styresystem og sikkerhetsfunksjoner? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Å ikke sette passord er brukerfeil. Du er klar over at brukerfeil er største kilde til problemer med komputere? Uavhengig av styresystem og sikkerhetsfunksjoner? Det begrenser seg ikke bare til komputere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå