Leif Olsson Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Lys i mørketiden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 De er da vist alle sammen til på shopping tur :-D Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 En sånn rolig dag på jobben kunne jeg også tenkt meg. Nå kan jeg endelig se bildene på siden her igjen, men fikk ikke laste opp eget bilde da... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2017 De er da vist alle sammen til på shopping tur :-D Hei i det danske land Alle på shopping Venter på neste klasse til svømming, men sikkert noen som shopper nå til helga Takk før kommentar Suss God J....helg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2017 En sånn rolig dag på jobben kunne jeg også tenkt meg. Nå kan jeg endelig se bildene på siden her igjen, men fikk ikke laste opp eget bilde da... Hei i det norske land, Helene Ja mange som trenger lit rolige dager på jobb. Blir snart noen dager fri i juleferien før deg å Trist med problem med bilde, har å hatt problem at se bilde på mobilen Takk før din kommentar God h...elg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg