akelbo Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Kunngjøringen antyder også at navnet blir Shadow of the Tomb Raider.Square Enix bekrefter at arbeidet er i gang med et nytt Tomb Raider-spill Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 «Shadow of the x». Når man sliter litt med å komme på originale navn. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ta noen tips fra Bioware om historiefortelling og valg, men vær så snill og kutt ned på fetch quests og de forbanna radio tårnene. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Personlig gleder jeg meg veldig. "Rebooten" av Tomb Raider-serien synes jeg særdeles gode spill! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 «Shadow of the x». Når man sliter litt med å komme på originale navn. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Veldig glad i de to rebootene. Har kost meg skikkelig med de. Blir litt skeptisk når jeg hører de kanskje skal bytte utvikler. Håper og tror i det lengste at Crystal Dynamics skal lage dette også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå