akelbo Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Se mer av hva Hideo Kojima koker sammen.Fersk Death Stranding-trailer gir en lengre kikk på det merkelige spillet Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Japanske spilldesignere har tilgang på rikelig med dop, det er det ingen tvil om. Jeg er herved både u-imponert og uinteressert. 1 Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Less is more - jeg liker at det er så syre crazy og at vi forstår fint lite. Slik lages en god teaser. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Mistenker at Kojima har mistet "tøylene" som holdt han under kontroll. Blir spennende å se hvor dette bærer, må innrømme jeg er skeptisk... Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ikke noe jeg hopper i stolen for. Hideo kojima kan lage sære spill, så mulig dette ender opp for sært for min smak. Men venter på gameplay før jeg uttaler meg for bastant på dette. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Føler Hideo har ridd på suksessen til første Metal Gear ufortjent. Første spillet var knallbra men de andre ble jo direkte knust av Splinter Cell serien. Alt var bedre med Splinter Cell fra historie til gameplay og visuelt. Prøvd å like de nye MGS spillene men det blir for galskap for min del. Roboter som hyler som ei ku, unicorns som flyr i lufta med flammer rundt seg til en faktisk HVAL av alle ting flyr i lufta som i siste spillet. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Dette er uten tvil spillet som interesserer meg mest for tiden. Ein må ver ganske kortsynt viss ein ikkje synes trailerene til Hideo Kojima er spennende, men eg satt oppe og såg det inatt, og derre kan google traileren til det nye PUBG mappet, det er vell meir i gata for the average gamer nå idag. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Føler Hideo har ridd på suksessen til første Metal Gear ufortjent. Første spillet var knallbra men de andre ble jo direkte knust av Splinter Cell serien. Alt var bedre med Splinter Cell fra historie til gameplay og visuelt. Prøvd å like de nye MGS spillene men det blir for galskap for min del. Roboter som hyler som ei ku, unicorns som flyr i lufta med flammer rundt seg til en faktisk HVAL av alle ting flyr i lufta som i siste spillet. Hver sin smak, Splinter Cell var gørr kjedelig spør du meg og kan egentlig ikke sammenlignes med MGS, men du er kanskje en av dem som mener gameplay er det mest sentrale for spillopplevelsen? Sier ikke gameplay ikke er viktig, men med MGS får man så utrolig mye mer enn bare gameplay, For meg er MGS 2 det beste spillet i presentasjon, story, skript, musikk, gameplay, you name it. Endret 8. desember 2017 av Allostasis Lenke til kommentar
mais4u Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Hopper lett over dette! Lenke til kommentar
Colafyren Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Føler Hideo har ridd på suksessen til første Metal Gear ufortjent. Første spillet var knallbra men de andre ble jo direkte knust av Splinter Cell serien. Alt var bedre med Splinter Cell fra historie til gameplay og visuelt. Prøvd å like de nye MGS spillene men det blir for galskap for min del. Roboter som hyler som ei ku, unicorns som flyr i lufta med flammer rundt seg til en faktisk HVAL av alle ting flyr i lufta som i siste spillet. Er ikke enig. Splinter Cell er langt ifra like intressant som Metal Gear Solid serien. Alt trenger ikke å være realistisk selv om det er noe jeg egentlig setter stor pris på. Kan ikke si så mye om MGS 1 men jeg har spillt alle de andre og jeg liker dem alle sammen. Av Splinter Cell har jeg kun spillt det første, Pandora Tomorrow, Chaos Theory og Double agent. Death Stranding ser veldig sært ut men det kan hende det er bra. Trailerne så langt har ikke gjort annet enn å gjøre meg nysgjerrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå