akelbo Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ny trailer gir en smakebit av hva som venter i The Champions' Ballad.Breath of the Wilds nye historieutvidelse er tilgjengelig nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 «Spillet ble stort sett godt mottatt av både fans og kritikere»... Lol. 3 Lenke til kommentar
Ziranos Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg som bare håpet på å få en lanseringsdato, dette var en flott overraskelse da vet jeg hva denne helgen skal gå til! Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Dang! Og jeg som akkurat startet på Mario. Har fortsatt ikke rørt utvidelsen fra i sommer. Godt jeg skal ha litt juleferie i år Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ser veldig stort ut! Er i utlandet uten Switchen frem til torsdag, dette blir knallhardt. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Satt meg ned med BotW igjen nå etter å ha fullført main storyen i sommer. Har season pass, men har ikke gjort noen av DLCene enda. Flott å komme tilbake med såpass mye nytt innhold Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Spillet blei forøvrig GOTY på The game awards inatt. Fantastisk spill. 3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 «Spillet ble stort sett godt mottatt av både fans og kritikere»... Lol. Den setningen der viser mye av hva som er problemet her på Gamer. Spillet ble vel hyllet av alle uten om Jim Fucking Sterling Son og den lille babyen på Gamer som skriker etter oppmerksomhet i alle artikler han forfatter. 4 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Spillet blei forøvrig GOTY på The game awards inatt. Fantastisk spill. Vel fortjent, enig - et fantastisk spill. Jeg rundet det på Wii U, men spilte ikke noe dlc. Nå er det oppgradering til Switch på gang, må nesten ha spillet til denne konsollen også. Det er ikke så mange spill som er verdt å kjøpe to ganger - men dette glimrende spillet er det. Tror jeg nesten må rive i en CE utgave hvis jeg finner Edit: Dette "The Game Awards" opplegget - er det noe signifikant, eller er det en "ubetydelig" aktør blant andre større og kjente spill-begivenheter? Siden ingen skriver om dette? Endret 8. desember 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Spillet blei forøvrig GOTY på The game awards inatt. Fantastisk spill. Vel fortjent, enig - et fantastisk spill. Jeg rundet det på Wii U, men spilte ikke noe dlc. Nå er det oppgradering til Switch på gang, må nesten ha spillet til denne konsollen også. Det er ikke så mange spill som er verdt å kjøpe to ganger - men dette glimrende spillet er det. Tror jeg nesten må rive i en CE utgave hvis jeg finner Edit: Dette "The Game Awards" opplegget - er det noe signifikant, eller er det en "ubetydelig" aktør blant andre større og kjente spill-begivenheter? Siden ingen skriver om dette? Står om det både i pressfire og gamereactor. Om du skal ha CE utgaven kjøp den amerikanske mener å huske at den hvirket betydelig feitere en den vi får her i Europa. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Så det blir med andre ord en tidobling av mengden historie i spillet. Den motorsykkelen hadde vært morsom å prøve da. Kunne gjort det utholdbart å utforske spillet, men Nintendo har sikkert gjort det slik at den går i stykker etter bruk, eller må lades opp etter noen minutter kjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå