Gå til innhold

Dark Souls-utviklerens neste spill ser ikke hyggelig ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det blir bloodborne eller lignende.

De har sagt at de var ferdige med souls lignende spill, iallefall for øyeblikket.

De holder vist også på med flere spill samtidig.

yup, selv om det kunne vært BB2 så mistenker jeg at det er noe nytt. FromSoft har jo 10/10 i kvalitet til nå, så jeg har troa uansett.

Deilig å se youtube comments på folk som vrir seg i nysgjerrighet og uvitenhet hehe

Lenke til kommentar

Souls-spel med lokasjon Japan kan bli morosamt. Dersom det blir det så håpar eg dei ikkje har for mykje sniking og ninjagreier i spelet. Noko eg alltid har likt med Soulsborne er at det ikkje er mekanikkar og områder som krever sniking og spesiell timing.

Lenke til kommentar

Souls-spel med lokasjon Japan kan bli morosamt. Dersom det blir det så håpar eg dei ikkje har for mykje sniking og ninjagreier i spelet. Noko eg alltid har likt med Soulsborne er at det ikkje er mekanikkar og områder som krever sniking og spesiell timing.

Ikke krever timing? Det er jo hele hovedmekanikken i soulsborne.

Hva gjelder et soulsborne uten sniking, som har Japan som lokasjon.. Er ikke det nioh?

Lenke til kommentar

Ikke krever timing? Det er jo hele hovedmekanikken i soulsborne.

Hva gjelder et soulsborne uten sniking, som har Japan som lokasjon.. Er ikke det nioh?

Du kan fint spille gjennom alle Dark Souls bare ved å posisjonere deg riktig, akkurat som i Monster Hunter. Det kan selvfølgelig gå raskere om du utnytter I-frames, men det er på ingen måte et krav.

Lenke til kommentar

Du kan fint spille gjennom alle Dark Souls bare ved å posisjonere deg riktig, akkurat som i Monster Hunter. Det kan selvfølgelig gå raskere om du utnytter I-frames, men det er på ingen måte et krav.

Så du kan klare spillet uten å bry deg om stamina / angrep fra fiender?

Nei, det skrev jeg ikke.

Alle kan spille gjennom Dark Souls uten å kunne timingen for bruk av I-frames eller parry, alt du trenger å gjøre er å posisjonere deg slik at du ikke blir drept, for så å angripe frem til du må posisjonere deg vekk fra angrepet igjen. Dette kalles taktikk, og er ikke det samme som timing.

Hvis du derimot ønsker å bli god i Dark Souls (svært få), eller spiller utålmodig (mange), er det absolutt nødvendig å mestre timing. Speedruns av Dark Souls-spillene krever mestring av timingen i spillet.

Lenke til kommentar

Et nytt BB hadde vært helt fantastisk, men er åpen for noe annet også. FS lager helt unik kvalitet uansett, det er jeg trygg på. Men håper det ikke blir PlayStation-eksklusivitet. DS3 er så uendelig mye bedre i 60FPS enn hva PlayStation klarte å prestere, drømmer om BB på PC også.

Lenke til kommentar

"Shadows die twice" Hva kan det bety da? Greier ikke å se at det kan ha noe med BloodBorne å gjøre. I tillegg søkte vel FS etter utviklere til å jobbe med en ny dark fantasy ip for en stund siden.. Tror dette er noe nytt. Spennende! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...