akelbo Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Sendingen sparkes i gang 02.30.Følg The Game Awards-showet i natt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Øyne ruller nesten bakover. Det skal jeg takle. Er verre med kona som vil lure på hva i huleste granskauen jeg sitter oppe til morgenkvisten å gjør... Kan jo alltids late som jeg har sovnet på sofaen. Haha Endret 8. desember 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Rimelig skuffende kjedelig Game Awards, som vanlig. GOTY ble den jeg fryktet. Noen lyspunkter da, med hele 3 priser til Hellblade: Senua's Sacrifice. Vel fortjent. Og at Nier fikk for beste musikk/score. Ikke at der var noen andre som er i nærheten heller da.Nå gjelder det å lade batteriene så mye som mulig til PSX i morgen. Endret 8. desember 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ah, Geoff Keighley, ja. Dorito-paven. Selve symbolet på uavhengig spilljournalistikk. Tenker jeg var en spennende kåring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå