Zepticon Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Hei JEg sliter med min nye strømforsyning. Den skal erstatte min gammle som har stått i gamermaskina i straks 5 år. Maksinen fungerte supert før jeg satte i ny PSU, og den fungerer supert nå etter at jeg har satt i den gammle igjen. Det jeg har gjort: - Fjernet gammel PSU - Slår på strøm bakpå PSU - Hovedkort og skjermkort diodene slår seg på (aka det er strøm her) - Jeg trykker på ON knappen. - PSU slår seg på, jeg hører et klikk, og det skjer ikke noe mer. - Trykker mer på ON men ingenting skjer (ingen klikk) - Jeg slår av strøm bakpå PSU, og så på igjen. - Samme klikk og ingen respons Hva foregår, er den gåen? Endret 7. desember 2017 av Zepticon Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Det er ikke alltid kablene er koblet likt selv om de passer i fler PSU'er. Test PSU'en med de kablene som fulgte med før du gjør noe annet Edit; Du trenger ikke montere PSU'en, bare ha den et sted der det er praktisk mens du tester. Jeg pleier å ha kabinettet liggende og sette PSU på et av hjørnene. Endret 7. desember 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Mulig det er de gamle kablene som ikke helt passer til den nye PSU'en din. Prøv med de nye, og se om det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå