Tofarget Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Har en TV med ganske elendig lyd, og vil gjerne kunne koble til noen eksterne høyttalere på den. Dette er TV-en jeg har. Jeg har prøvd en gang å koble en aux fra høyttalerne inn der det er bilde av hodetelefoner, men da forsvant lyden helt. Regner med det er feil inngang å evt bruke. Her er bilder av inngangene jeg har tilgjengelig på TV-en. Her er koblingen fra høyttalerne. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Ja, plugg de i hodetelefonutgangen (ved siden av den gule). Lenke til kommentar
Tofarget Skrevet 7. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2017 Ja, plugg de i hodetelefonutgangen (ved siden av den gule). Lyden forsvinner hvis jeg prøver det. Er det noe jeg må evt korrigere i menyen på tv etter jeg har satt den i? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Aktive høyttalere? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Skru opp volumet. Sjekk innstillinger. Les manualen. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Hva slags høyttalere er det du prøver å koble til? For å få lyd, må de ha forsterker. Dersom de ikke har forsterker innebygget, må du koble fra hodetelefonutgangen på TVen til en forsterker, og derfra til høyttalerne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Det er normalt at lyden forsvinner fra tv'n når du kobler til noe i jack-utgangen. Lyden skal "dukke opp" på høyttalerne istedenfor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå