Pitter Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Jeg har en del gamle videokassetter video 8 og Hi 8. Jeg må ha et "nytt" kamera da det gamle ikke er brukbart. Jeg ser at ebay har en del brukte kamera, er det noen som har erfaring med ebay? Pitter Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Har mye erfaring med eBay, det viktigste er å bruke PayPal "gjerne via kredittkort" og sjekke selgeren grundig ved og se på firma-varighet, antall anmeldelser og hvordan negative kommentarer utarter seg. Et problem er at det ofte blir brukt 60HZ/NTSC i USA og i Europa 50HZ/PAL, så det er viktig og finne ut om kameraet har mulighet for begge alternativene, og laderen er på 110 volt "USA" så er omformer til 220 volt er nødvendig i tillegg. En mulighet er og bruke et firma til jobben eventuell finne en filmklubb i nærheten av der du bor siden flere av dem er behjelpelig med overføring for et bidrag. Endret 7. desember 2017 av Nautica Lenke til kommentar
Pitter Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Har mye erfaring med eBay, det viktigste er å bruke PayPal "gjerne via kredittkort" og sjekke selgeren grundig ved og se på firma-varighet, antall anmeldelser og hvordan negative kommentarer utarter seg. Et problem er at det ofte blir brukt 60HZ/NTSC i USA og i Europa 50HZ/PAL, så det er viktig og finne ut om kameraet har mulighet for begge alternativene, og laderen er på 110 volt "USA" så er omformer til 220 volt er nødvendig i tillegg. En mulighet er og bruke et firma til jobben eventuell finne en filmklubb i nærheten av der du bor siden flere av dem er behjelpelig med overføring for et bidrag. Har mye erfaring med eBay, det viktigste er å bruke PayPal "gjerne via kredittkort" og sjekke selgeren grundig ved og se på firma-varighet, antall anmeldelser og hvordan negative kommentarer utarter seg. Et problem er at det ofte blir brukt 60HZ/NTSC i USA og i Europa 50HZ/PAL, så det er viktig og finne ut om kameraet har mulighet for begge alternativene, og laderen er på 110 volt "USA" så er omformer til 220 volt er nødvendig i tillegg. En mulighet er og bruke et firma til jobben eventuell finne en filmklubb i nærheten av der du bor siden flere av dem er behjelpelig med overføring for et bidrag. Takk for hjelpen. Pitter Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Jeg mener å ha vært borti at kredittkortselskap har unntaksklausuler angående tjenester som paypal, slik at en ikke kan reklamere til kortselskapet hvis en bruker paypal. Edit: Med andre ord, jeg tror ikke det har noe å si om en bruker kredittkort eller annet, hvis en bruker paypal. Endret 11. desember 2017 av Axefjord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå