torbjornhb Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Er Apple virkelig så sære at de ikke tillater streaming av filmer kjøpt i iTunes med Chromecast? Eller er det jeg som gjør noe feil? Hvis de faktisk ikke tillater dette så er det vel dråpen som får meg til å bytte os. Endret 7. desember 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Android: Chromecast Apple: AppleTV Wimdows: Nok en plugg Deal with it! Apple TV er et rimelig og veldig bra produkt. Ikke gjør det vanskelig for deg selv. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Han har allerede en Chromecast, som er mye rimeligere enn Apple TV. Det blir vel mer "deal with it" for Apple som "gjør det vanskelig" for kunder når de velger å lage tjenester som kun kommuniserer med seg selv. Da kjøper f.eks. ikke filmer i iTunes. Og for noen blir det "dråpen" som gjør at man ikke gir apple fornyet tillit ved neste innkjøp. 3 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Det er litt forenklet å gi Apple hele blame. Dette er DRM materiale og kopibeskyttelse skal ivaretaes i tillegg til ørten formatbegreper for både lyd og bilde. Chromcast er en lite rimelig dings som ivaretar Andrdroid sitt behov. Apple TV er en glimrende boks som ikke koster skjorten. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Jeg fant vel egentlig ut av dette selv, det finnes jo løsninger på det. I utgangspunktet kjøper jeg aldri innhold i iTunes, men denne gangen kjøpte jeg en film som kun var tilgjengelig der. Ser at jeg kan kjøpe ulike programmer for å fjerne DRM, og deretter konvertere til et annet format. Når jeg mener at dette var dråpen, så får det vel taes med en klype salt. Telefonene deres er forbannet bra, det samme er Mac, iPad, software og Apple TV da jeg eide en slik. Det er bare at de er så utrolig kjipe på en del områder, og jeg tror ikke jeg skal begynne å forklare hvorfor jeg synes det . Men jeg ender vel opp med enda en Apple TV, og sikkert en Android telefon også. For et styr. Men så er det litt moro også.., Endret 8. desember 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Android: Chromecast Apple: AppleTV Wimdows: Nok en plugg Deal with it! Apple TV er et rimelig og veldig bra produkt. Ikke gjør det vanskelig for deg selv. Jeg kan fint overføre bildet (i 60 fps) fra min laptop (Windows 10) og HTC (Android) trådløst til alle nyere smart-TV-er, uten adapter. Forsinkelsen er for høy for spill, men for alt annet fungerer det utmerket. Vi lever ikke i 2010 lenger, de åpne alternativene til Apples løsninger fungerer bedre i praksis. Deal with it 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Android: Chromecast Apple: AppleTV Wimdows: Nok en plugg Deal with it! Apple TV er et rimelig og veldig bra produkt. Ikke gjør det vanskelig for deg selv. Jeg kan fint overføre bildet (i 60 fps) fra min laptop (Windows 10) og HTC (Android) trådløst til alle nyere smart-TV-er, uten adapter. Forsinkelsen er for høy for spill, men for alt annet fungerer det utmerket. Vi lever ikke i 2010 lenger, de åpne alternativene til Apples løsninger fungerer bedre i praksis. Deal with it Ikke alle har en ny TV som støtter alle typer trådløs overføring. Deal with it. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Android: Chromecast Apple: AppleTV Wimdows: Nok en plugg Deal with it! Apple TV er et rimelig og veldig bra produkt. Ikke gjør det vanskelig for deg selv. Chromecast fungerer fint med Windows. Er bare Apple som er sære her. Edit: forøvrig mye rimeligere enn Apple tv og. Endret 8. desember 2017 av Complexity 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Man kjøper filmer fra en streaming tjeneste der man har avspillings utstyr som støttes. https://play.google.com/store/movies Itunes materiale er for apple dingser eller en windows pc med itunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå