OleP Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Heisann! Jeg reiser til London til helgen og lurte på om noen av dere har kjøpt mobil i England tidligere? Vurderer å kjøpe meg en P900, regner med at det er litt billigere enn her i Norge.. Er derfor et par ting jeg lurte på.. Tror dere at telefonen har norsk språk og norsk t9 ordbok feks? Greit å vite takker for svar! Endret 10. desember 2003 av OleP Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 tror ikke det, men du kan få oppgradert dette. men pass på at det ikke er nettverkssperre på tlfen! er litt domt å kjøpe en tlf i utlandet og når du kjem hjem å putte inn norsk sim-kort så funke ikke tlf'en )= Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Pappan min var i England for 2 uker siden, han kjøpe P800 derifra(vet ikke helt hvorfor). Da spurte pappa de som jobbet der om den hadde norsk spåk, og det hadde den ikke, men de flashet den for han da, helt gratis, så du kan spørre!! Lenke til kommentar
OleP Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 ok, det høres greit ut Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Men spør om tlfen er sperret eller ei. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Men du trenger en adapter da! De har et annet strømsystem enn oss! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jepp! 110 volt. bare å stikke innom en elektrikerkjede her i norge. det koster vell ca 100 kr. men viss du glemmer av den så har de i resepsjonen på hoteller i england (= Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Har de ikke den samme i london da? er det ikke USA hvor de har annderledes? Edit: tror de har annderledes plugg, men spenningen tror jeg er den samme! Endret 10. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hm,- er sikker på at de har anna spenning, men de har vertfall en anna plugg Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nei, de gangene jeg har vært i England har det skjært seg med ladingen. Trudde jeg skulle være smart og kjøpte meg en adapter på Gardermoen, men gikk såklart ikke inn i strømuttaket i England Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Tror dere at telefonen har norsk språk og norsk t9 ordbok feks? Ja, den har T9 ordbok for 19 forskjellige språk, inkludert norsk. Det virtuelle QWERTY tastaturet støtter også norsk (ÆØÅ). Du kan dessuten laste ned norsk språkpakke fra Sonyericsson.com, forutsatt at språkpakken for din P900 programvare version er utgitt. Endret 10. desember 2003 av sinnabrus Lenke til kommentar
OleP Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 ok, dette høres supert ut! finner jeg en P900 til en overkommelig pris slår jeg til. hørte det at du kunne laste ned nyeste sw fra nettet, det er genialt Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hm,- er sikker på at de har anna spenning, men de har vertfall en anna plugg De har 220V i England, men det er en litt annen plugg, men du får kjøpt adaptere flere steder over der! I USA er det i tillegg til annen kontakt 110V, men det er ikke noe problem, alle SE telefoner jeg har brukt de siste årene har en auto-switchene lader, se under den, der bør det stå (100 - 240 V) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå