NTB - digi Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Bitcoin passerer 15.000 dollar Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Er helt villt detta her.. En bekjent tok på seg 300k for 4 mnd i forbruksgjeld fra santander til å investere i bitcoin da en kostet 3500 dollar nå koster en 15000 haha nei du dette kan bli farlig for mange! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Og det kan raskt komme under 3500 dollar igjen om han ikke selger raskt nok. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Lurer på når boblen skal sprekke. Det kan umulig kun være investordrevet det som skjer. Tipper det er en del vanlige folk som går inn i håpet om gull. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Lurer på når boblen skal sprekke. Det kan umulig kun være investordrevet det som skjer. Tipper det er en del vanlige folk som går inn i håpet om gull. Det er en hel masse forskjellige fond som har startet med BitCoin. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 At investeringer gjør at prisen stiger vil i mitt hode si at prisen er veldig kunstig. Bitcoin er vel og bra det, men jeg tror ikke den vil holde seg stabilt på et så høyt nivå. Den som lever får se, uansett så er den formen for valuta hjertelig velkommen Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 At investeringer gjør at prisen stiger vil i mitt hode si at prisen er veldig kunstig. Bitcoin er vel og bra det, men jeg tror ikke den vil holde seg stabilt på et så høyt nivå. Den som lever får se, uansett så er den formen for valuta hjertelig velkommen Det er jo det som driver prisen, altså kjøp. Lenke til kommentar
Xebeche_ Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Kommer garantert til å vokse enda mer Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Kommer garantert til å vokse enda mer Tja, tror mange kommer til å hente fortjenestene sine i de kommende ukene. Da ryker verdien ganske kjapt. Men at det er slutten, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 At investeringer gjør at prisen stiger vil i mitt hode si at prisen er veldig kunstig. Bitcoin er vel og bra det, men jeg tror ikke den vil holde seg stabilt på et så høyt nivå. Den som lever får se, uansett så er den formen for valuta hjertelig velkommen Det er jo det som driver prisen, altså kjøp. Det vet jeg, men hva skjer når kjøpene stopper opp? Folk kan jo ikke bare kjøpe til evig tid, et sted regner jeg med at det må stabilisere seg. Uansett hva som skjer så er det ganske så spennende Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 At investeringer gjør at prisen stiger vil i mitt hode si at prisen er veldig kunstig. Bitcoin er vel og bra det, men jeg tror ikke den vil holde seg stabilt på et så høyt nivå. Den som lever får se, uansett så er den formen for valuta hjertelig velkommen Det er jo det som driver prisen, altså kjøp. Det vet jeg, men hva skjer når kjøpene stopper opp? Folk kan jo ikke bare kjøpe til evig tid, et sted regner jeg med at det må stabilisere seg. Uansett hva som skjer så er det ganske så spennende Ja det er jo en grense på hvor mye penger en kan pumpe inn i ett system. Men vi er langt i fra det, såklart. Det er "lite" penger investert i bitcoin. Får en til noe mer kommersielt her så kan en jo se enorme investeringer, men de er jo ikke så lett med slike svingninger. Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Kommer garantert til å vokse enda mer Tja, tror mange kommer til å hente fortjenestene sine i de kommende ukene. Da ryker verdien ganske kjapt. Men at det er slutten, det tror jeg ikke. Seriøst? Jeg tenkte faktisk det helt motsatte, at folk vil vente til over nyttår med å realisere for å ikke få det på balansen sin. EDIT: Er interessert i å høre hva du tenker selvfølgelig Endret 7. desember 2017 av Haakon1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Kommer garantert til å vokse enda mer Tja, tror mange kommer til å hente fortjenestene sine i de kommende ukene. Da ryker verdien ganske kjapt. Men at det er slutten, det tror jeg ikke. Seriøst? Jeg tenkte faktisk det helt motsatte, at folk vil vente til over nyttår med å realisere for å ikke få det på balansen sin. Med de enorme stigningene vi ser nå så tviler jeg på at folk tar den kjangsen, folk har tjent utrolig mye penger de siste dagene/ukene og vill nok trekke seg ut før det er for sent. Men det er jo bare noe jeg tror, forhåpentligvis plasserer de pengene i IOC. Så blir dette kjempe bra Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Kommer garantert til å vokse enda mer Jeg kommer garantert ikke til å høre på noen som sier at ting er garantert om så usikre ting som valuta. AtW 1 Lenke til kommentar
Xebeche_ Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Du har 3 valg! 1. Dropp hele Greia! 2. Hopp på nå og tenk 5-10 år fram i tid. IKKE SE PÅ utviklingen. Sjekk den bare om noen år. 3. FØLG nøye med. Dropper den ned. hopp på i det rette øyeblikket. Jeg tror personlig at den kommer til å gå langt opp! Men den kan falle litt som den har gjort tidligere. Tenk langsiktig. 5-10 år. Kanskje mer. La det skure og gå.... Lenke til kommentar
G Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 At investeringer gjør at prisen stiger vil i mitt hode si at prisen er veldig kunstig. Bitcoin er vel og bra det, men jeg tror ikke den vil holde seg stabilt på et så høyt nivå. Den som lever får se, uansett så er den formen for valuta hjertelig velkommen Jeg er delvis enig. Jeg tror at Bitcoin kan komme til å stige jevnt og trutt. Men det må vel komme et nivå snart hvor det flater litt ut igjen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå