Pomfri Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Som sagt så ligger det en WUTemp mappe på d: på maskina her. Kjører WinXp Pro. Tok re-inst av maskin på jobben her om dagen (dakar... det trengte den virkelig). Hvis jeg sletter den så kommer den bare tilbake. 1. Hva gjør den der? 2. Hvordan har den kommet dit? 3. Hvordan kan jeg bli kvitt den for godt? Eller har windows det for seg at det må være der. Ligger jo aldri no i den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg tror den kommer i fra windows update (Windows Update Temp). Filene som brukes til å installere oppdateringene og deretter slettes de.. Blir nok vanskelig å fjerne den for godt. Hvis jeg ikke husker feil så er den egentlig en skjult mappe, så velg å ikke vis skjulte filer og mapper burde holde. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Blir nok vanskelig å fjerne den for godt. Hvis jeg ikke husker feil så er den egentlig en skjult mappe, så velg å ikke vis skjulte filer og mapper burde holde. Den er ikke skjult. Ikkeno sånn veldig stort prob at den er der men... Hvis den absolutt skal ligge der så får den få lov til det, men hvis det er mulig å fjerne den så vil jeg gjerne vite. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det er helt trygt å fjerne den. Men den blir opprettet dersom du kjører windows update igjen... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Uff, fæl mappe. Husker at jeg strevde noe skikkelig med Windows Update etter at jeg hadde flyttet "Program Files"-strengen fra C:\Program Files til D:\. Da måtte jeg også flytte akkurat den mappen tiol D:\ nemlig. Følte bare for å dele det med omverdenen Lenke til kommentar
Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har samme problemet, men jeg får den på en helt annen disk enn den hvor jeg har installert Windows. Jeg kjører Windows XP Corp. Ed. Incl. SP1, det første jeg gjorde var å disable auomatic update og har aldri prøvd å updatere heller. Utrolig merkelig mappe spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå