Gå til innhold

WUTemp mappa

Pomfri

Anbefalte innlegg

Som sagt så ligger det en WUTemp mappe på d: på maskina her. Kjører WinXp Pro. Tok re-inst av maskin på jobben her om dagen (dakar... det trengte den virkelig).

Hvis jeg sletter den så kommer den bare tilbake.

1. Hva gjør den der?

2. Hvordan har den kommet dit?

3. Hvordan kan jeg bli kvitt den for godt? Eller har windows det for seg at det må være der. Ligger jo aldri no i den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror den kommer i fra windows update (Windows Update Temp). Filene som brukes til å installere oppdateringene og deretter slettes de..

Blir nok vanskelig å fjerne den for godt. Hvis jeg ikke husker feil så er den egentlig en skjult mappe, så velg å ikke vis skjulte filer og mapper burde holde.

Lenke til kommentar
Blir nok vanskelig å fjerne den for godt. Hvis jeg ikke husker feil så er den egentlig en skjult mappe, så velg å ikke vis skjulte filer og mapper burde holde.

:no: Den er ikke skjult. Ikkeno sånn veldig stort prob at den er der men... Hvis den absolutt skal ligge der så får den få lov til det, men hvis det er mulig å fjerne den så vil jeg gjerne vite.

Lenke til kommentar

Uff, fæl mappe. Husker at jeg strevde noe skikkelig med Windows Update etter at jeg hadde flyttet "Program Files"-strengen fra C:\Program Files til D:\. Da måtte jeg også flytte akkurat den mappen tiol D:\ nemlig. Følte bare for å dele det med omverdenen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...